„Amazon“ pelnas 2012 metais mažėjo

„Amazon“ pranešė praėjusių metų 4-ojo ketvirčio finansinius rezultatus. Elektroninės komercijos sektoriaus lyderės pardavimas padidėjo 22 proc. (iki 21,27 mlrd. dolerių), palyginti su 2011 metų 4-ojo ketvirčio 17,43 mlrd. Nepaisant augimo, grynasis kompanijos pelnas, palyginti su analogiško 2011 metų laikotarpio 177 mln., sumažėjo 45 proc. – iki 97 mln. dolerių. Iš esmės per metus „Amazon“ sugebėjo sumažinti savo nuostolius iki 39 mln.

Pagrindinis šios bendrovės augimo postūmis – „Amazon Kindle“ produktai. Jų „Amazon“ parduoda daugiausia, jie dažniausiai klientų perkami kaip dovana. 2012 metais skaitmeninėje „Amazon“ mediatekoje buvo sukaupta per 23 mln. kino filmų, laidų, dainų, žurnalų, knygų, garsinių knygų, populiarių žaidimų, taikomųjų programėlių. 2011 metais šis skaičius siekė 19 mln.