Banko klientų tapatybė telefonu bus nustatoma patogiau

 

Į SEB banką trumpaisiais numeriais 1528 (iš užsienio + 370 5 268 2800) ir 19222 paskambinę gyventojai ir įmonių atstovai galės dar patogiau naudotis banko paslaugomis telefonu. Nuo kovo 6 dienos klientai, paskambinę telefonu ir norėdami užsisakyti tam tikras banko paslaugas ar pasikonsultuoti asmeninių finansų valdymo klausimais, savo tapatybę galės patvirtinti naudodamiesi elektroninės bankininkystės slaptažodžių generatoriumi arba slaptažodžių kortele. Norint užtikrinti kliento tapatybės nustatymo saugumą, telefoninė atpažinimo sistema bus suprogramuota taip, kad atpažinimo duomenis savo telefone klientai turės įvesti, o ne diktuoti žodžiu.

Skambinantys klientai turės įvesti elektroninės bankininkystės kodus: atpažinimo kodą ir slaptažodį. Jei asmuo naudojasi slaptažodžių kortele, jo bus prašoma įvesti konkretų slaptažodį, nurodytą kortelėje, jeigu generatoriumi – jo sugeneruotą skaitmenų kombinaciją. Teisingai įvedus duomenis, asmuo bus automatiškai sujungiamas su banko specialistu. Tokia galimybe galės naudotis ir skambinantieji mobiliuoju, ir fiksuotojo ryšio telefonu.

„Norime, kad mūsų banko paslaugomis naudotis būtų saugu ir paprasta. Tapatybės patvirtinimas slaptažodžių kortelės ar generatoriaus kodais jau įprastas klientams jungiantis prie elektroninės bankininkystės, todėl, tikime, bus patogus ir kreipiantis į banką telefonu“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

SEB banko klientai, nustačius jų tapatybę telefonu, galės atblokuoti savo elektroninės bankininkystės sistemą, užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, naują mokėjimo kortelę ar kitas paslaugas, taip pat pasikonsultuoti su banko specialistais asmeninių finansų klausimais. Piniginės operacijos telefonu nebus atliekamos – norėdami, pavyzdžiui, pervesti pinigus, banko klientai ir toliau turės tai padaryti prisijungę prie banko paslaugų internetu sistemos ar atvykę į artimiausią banko skyrių.

Bankas atkreipia dėmesį, kad tik pats klientas, skambindamas į SEB banką numeriais 1528, 19222 ar + 370 5 268 2800, gali atskleisti savo elektroninės bankininkystės kodus ir tai padaryti ne žodžiu, o įvesdamas juos telefono aparate. Kaip ir anksčiau, banko darbuotojai, patys telefonu skambindami klientui, niekuomet neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl sulaukus tokio prašymo telefonu būtina nedelsiant pranešti apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui ir policijai.

Atsižvelgiant į naujas banko paslaugų telefonu teikimo galimybes, nuo kovo 6 dienos atnaujinamas ir banko paslaugų telefonu sąlygų aprašas. Su juo susipažinti galima čia. Bendro pobūdžio klausimais apie banko paslaugas klientai telefonu ir toliau bus informuojami įprasta tvarka, t. y. nenustačius jų tapatybės