„Facebook“ planuoja mokestį už pranešimo siuntimą įžymybėms

Praėjusių metų gruodį „Facebook“ ėmė testuoti mokamą paslaugą, kuri padės naudotojams efektyviau siųsti pranešimus žmonėms, nesantiems jų draugų sąraše. Šiuo metu „Facebook“ testuoja laiškų siuntimo įžymybėms paslaugą.

Pranešimo siuntimo įžymybei kaina priklausys nuo įvairių faktorių, tarp kurių prenumeratorių bei naudotojų, siunčiančių mokamus laiškus šiam žmogui, skaičius. Šiuo metu naujoji paslauga išbandoma su ribotu naudotojų skaičiumi.

Anglijos naudotojai pabrėžia, kad pranešimo siuntimo tokioms asmenybėms kaip Tom Daley (olimpinis plaukikas) ar Salman Rushdie (rašytojas) kaina gali siekti 16 JAV dolerių. Tuo metu pranešimo komedijų aktorei Mirandai Hurt kaina išliks 1 doleris. Beje, „Facebook“ atstovų teigimu, tikslūs tarifai kol kas nenustatyti ir gali keistis vykdant tolimesnius bandymus.

Pagrindinė priežastis, kodėl „Facebook“ imasi tokių priemonių, – kova su brukalais ir nepageidaujamais pranešimais.