Kaip žaidimizacija paveikė turizmo mokymą?

Šaltinis: ucc.lt

Per pastaruosius kelerius metus “eLearning” produktas patyrė didelį augimą kelionių ir turizmo sektoriuje. Vien tik Jungtinėje Karalystėje yra daugiau nei 300 nemokamų mokymo kursų, skirtų kelionių agentams. Tokios organizacijos kaip „SeaWorld“, „Avis“ ir „British Airways“ naudojo “eLearning”.

“eLearning” – priemonė, skirta spręsti įvairias situacijas, konkrečiai susijusias su problemomis, kylančiomis kelionių industrijoje.

OTT yra pirmaujantis “eLearning” teikėjas, kuris patyrė spartų augimą, siūlydamas daugiau nei 100 kursų agentams. Įmonės operacijų direktorius pastebėjo, kad kuo didesnė kursų pasiūla, tuo mažesnis vidutinis baigusiųjų kursą skaičius. Jei tokia tendencija tęstųsi, tai klientai vis mažiau norėtų bendradarbiauti.

2012 m. lapkritį OTT pristatė naują svetainės versiją, kurioje pirmą kartą įtraukta žaidimizacija. Jie investavo į puikių ženklelių projektavimo darbus. Nariai buvo skatinami uždirbti virtualius ženklelius, pasirenkant “eLearning” kursus. Pavyzdžiui, „OTT Naujokas“ ženklelį (baigus 1 kursą), „OTT Guru“ (baigus 100 kursų) ir „Pilot“ ženklelis pabaigus 5 avialinijų mokymo kursus. Jie netgi turi „namų ruošos“ ženklelį tiems nariams, kurie nesiteikė užpildyti visų registracijos laukų.

Po penkių mėnesių peržiūrėjus rezultatus, buvo nustatyta, kad nauja svetainė padidino vartotojų skaičių vidutiniškai 65 proc., kai kurių klientų net iki 300 proc. 65 proc. rodiklis buvo pasiektas palyginus, kiek kursų išklauso kiekvienas klientas prieš ir po svetainės atnaujinimo (išskyrus mėnesius, kol  buvo aktyvinamas “Emarketing”).

Žaidimizacija turėjo didelį poveikį įmonės rezultatams. Prieš žaidimizaciją jų kursus baigdavo apie 10 žmonių per mėnesį. Po žaidimizacijos įvedimo, skaičius pakilo vidutiniškai iki 50 žmonių per mėnesį.

Kompanijos OTT operacijų direktoriaus teigimu, jie buvo maloniai nustebinti rezultatais, kurie parodė, jog geras dizainas ir inovacijos gali turėti didelės įtakos internetinėje veikloje. Projekto rezultatai sulaukė milžiniško spaudos susidomėjimo ir jis 2013 m. gegužės mėn. buvo pakviestas skaityti specialų seminarą apie žaidimizaciją Arabijos kelionių rinkai Dubajuje, kurioje taip pat buvo įtrauktas išskirtinių partnerių „Badgeville“ pristatymas.