Žaidimizacija gerina aptarnavimo kokybę

JAV atlikti tyrimai atskleidė, kad žaidimizacija daro teigiamą viešojo maitinimo sektoriui. 

Tendencijos rodo, kad amerikiečiai maždaug penkis kartus per savaitę valgo restoranuose. Tačiau pastebima, jog kai kurių maisto kavinių žlugimas yra susijęs ne su nekokybišku maistu, bet su ten dirbančiais žmonėmis t.y. aptarnavimo kokybe. Todėl verslininkams yra itin svarbu priimti į darbą tinkamus darbuotojus ir juos išlaikyti.

Inovatyvi kompanija „Objective Logistics“  siūlo paslaugą, kurios metu yra reitinguojamas aptarnaujantis personalas, dirbantis maitinimo įstaigose. Kompanija siekia sukelti revoliuciją maitino industrijoje apdovanodama geriausius darbuotojus “bonusais” ir suteikdami galimybę rinktis norimas dirbti pamainas.

Programinėje platformoje darbuotojai varžosi vienas su kitu siekdami geriausių rezultatų ir apdovanojimų jau realiame gyvenime. Pasak „Objective Logistics“ kompanijos atstovų, vienas iš labiausiai darbuotojus įtraukiančių, motyvuojančių faktorių yra galimybė gauti palankų darbo grafiką, norimas pamainas. Apdovanojant geriausius darbuotojus yra daugiau šansų, jog jie liks dirbti tame darbe.

Ši programa veikia sėkmingai, nes skatina darbuotojus varžytis ir pasiekti aukštus rezultatus. Taip pat draugiškiau elgtis su klientais ir kelti aptarnavimo kokybę. Kompanijos teigimu, programinė platforma galės būti taikoma bet kokioje industrijoje, tačiau šiuo metu beta versija testuojama keliuose Bostono restoranuose.