„Apple“ – brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

Naujausiais „Interbrand“ prekinių ženklų reitingo duomenimis, kompanijos „Apple“ prekės ženklas yra vertingiausias pasaulyje. Jis vertinamas 98,3 mlrd. JAV dolerių, praneša portalas Mashable.com.

JAV technologijų milžinės prekės ženklas „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą užėmė pirmąją vietą. Iki šiol reitingo viršūnėje karaliavo „Coca-Cola“ prekės ženklas, net trylika metų iš eilės neužleisdamas lyderio pozicijos.

Įdomu tai, kad dar 2011-aisiais „Apple“ prekės ženklas buvo vertas „vos“ 33 mlrd. JAV dolerių ir užėmė aštuntą vietą.

Antroje šių metų „Interbrand“ reitingo vietoje yra „Google“, kurios prekinis ženklas vertas 93,3 mlrd. JAV dolerių. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (79,2 mlrd. JAV dolerių), IBM (78,8 mlrd. JAV dolerių), „Microsoft“ (59,5 mlrd. JAV dolerių). Į dešimtuką brangiausiųjų patenka „General Electric“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Intel“ ir „Toyota“ prekės ženklai.

Visą šių metų „Interbrand“ prekės ženklų reitingą galite peržiūrėti čia.