„LinkedIn“ išanalizavo socialiniame tinkle vartojamus žodžius

„LinkedIn“ išanalizavo socialiniame tinkle pavartotus žodžius ir frazes bei sudarė populiariausiųjų reitingą. Įdomu tai, kad pirmoji vieta atiteko žodžiui „pareigingas“.

Panašius reitingus „LinkedIn“ publikuoja nuo 2009 metų. Taigi, šis reitingas jau ketvirtas per visą socialinio tinklo istoriją. 2010 metais pirmą vietą užėmė frazė „turtinga patirtis“, 2011 ir 2012 metais lyderio pozicijas išlaikė žodis „kūrybingas“.

Svarbu pabrėžti, kad į „LinkedIn“ reitingą pateko tokie žodžiai: kantrus, inovatyvus, analitinis, ekspertas, valdomas, strateginis, efektyvus ir t. t. Reiktų išskirti ir panaudojamus žodžius pagal šalis. Pavyzdžiui, Švedijoje populiariausias žodis „ekspertas“, Japonijoje ir Olandijoje – „atsakingas“ ir „strateginis“, o Kanadoje – „efektyvus“.

Panašios analizės puikiai atspindi svarbiausios pagrindinės socialinio tinklo naudotojų grupės portretą, jų interesus, plėtros ir išsilavinimo lygį.