Kompanija „Cisco“ pristato traukinių keleiviams skirtą sprendimą

Bendrovė „Cisco“ pristatė keleivinių traukinių transporto platformą „Cisco Connected Transportation Solution“, pagrįstą „daiktų internetu“. Šią platformą sudaro keturi sprendimai: „Cisco Connected Station“, „Cisco Connected Trackside“, „Cisco Connected Train“ ir „Cisco Positive Train Control“.

Naujoji sistema leis JAV keleiviams savo mobiliaisiais įrenginiais prisijungti prie vieno „Wi-Fi“ tinklo kelionės metu, stotyje ar netgi tada, kai vykstama į stotį. Ji užtikrins greitą ir patikimą „Wi-Fi“ ryšį be ribotos veikimo zonos. Keleiviai per mobiliuosius įrenginius turės galimybę sekti traukinio atvykimo ir išvykimo laiką, matyti perspėjimus dėl vėlavimo, realiuoju laiku dalytis kelionės informacija. Be to, geležinkelių stotyse per interaktyviuosius ekranus (angl. Interactive Signs) traukinių laukiantys keleiviai galės peržiūrėti informaciją apie laukiamo traukinio būklę, judėjimą, kurią tiesiogiai iš judėjimo vietos atsiųs keleiviai, esantys traukinyje.

Naujoji sistema bus naudojama siekiant plačiau pristatyti keleivių vežimo paslaugas, gerinti eismo sąlygas ir suteikti keleiviams saugesnę aplinką. Pranešama, kad kuriant platformą, saugumas buvo didžiausias prioritetas. Pavyzdžiui, „Cisco Positive Train Control“ sprendimas leidžia nustatyti traukinio vietą ir greitį, padidinti traukinio operatoriaus ar inžinieriaus nustatytas saugos priemones. Jei sprendimo įspėjimai apie didelį greitį yra ignoruojami, sistema automatiškai įjungs stabdžius ir sulėtins arba net sustabdys traukinį.