Banko klientą atpažins pagal balsą

Bankas „Eastern Bank“ Šiaurės Amerikos gyventojams pasiūlė galimybę identifikuotis pagal balsą. Taigi, nuo šiol minėto banko klientų lėšos bus apsaugotos biometrine saugos sistema.

Klientui paskambinus į banko padalinį, asmens balsas automatiškai atpažįstamas ir palyginamas su originaliu, saugomu duomenų bazėje. Į skambutį atsiliepęs darbuotojas iš karto gauna pranešimą apie tai, kad kliento tapatybė patvirtinta ir jam galima suteikti prieigą prie savo lėšų.

„Eastern Bank“ atstovų teigimu, naujausios apklausos parodė, kad klientai nepatenkinti senąja autentifikavimo sistema, kai patvirtinant savo tapatybę reikia atsakyti į keletą klausimų. Slaptažodžius ir apsauginius žodžius naudoja daugelis finansų institucijų, tačiau naudotojai dažnai juos pamiršta.

„Eastern Bank“ prezidentas Bob Rivers sako, kad balso atpažinimas suteiks klientams prieigą prie banko paslaugų natūraliau ir intuityviai patogiu būdu.