Vienintelės Lietuvoje – Mados rinkodaros studijos

Socialinių mokslų kolegija (SMK) šiemet stojantiesiems pristato naujovę – išskirtines Mados rinkodaros studijas tiems, kas jaučia laiko pulsą, nori būti stilingi ir dirbti įdomų darbą tarptautinėse rinkose.

Mados industrija pasaulyje – viena didžiausių ir labiausiai augančių pramonės šakų, sukurianti milijonus darbo vietų, pagaminanti begales produkcijos ir įkvepianti žmones keistis ir būti stilingais. Todėl SMK parengė visiškai naują studijų programą, skirtą šios industrijos poreikiams patenkinti bei padėti Lietuvos mados įmonėms ir dizaineriams didinti pardavimus užsienyje ir išvystyti pasaulinio žinomumo prekių ženklus.

Mados rinkodaros studijos skirtos parengti specialistus, turinčius kūrybinio verslumo, rinkodaros bei pardavimų žinių bei įgūdžių, išmanančius mados industrijos tendencijas, gebančius tirti vietinę bei tarptautinę rinkas, kurti ir valdyti mados produktų ženklodarą.

Mados rinkodaros studijų programa tikslingai orientuota į aprangos ir tekstilės sektoriaus pagaminamos produkcijos rinkodaros, pardavimų ir eksporto organizavimą. Mados industrija – svarbi kūrybinės ekonomikos dalis, apjungianti šiuolaikines gamybos technologijas, vadybą, dizainą ir rinkodarą. Lietuvoje mados industrija turi ypač didelį potencialą, besiremiantį ilgamete tekstilės ir aprangos gamybos patirtimi. Lietuva yra viena iš labiausiai tekstilės ir aprangos gamyboje besispecializuojančių Europos Sąjungos narių. Tekstilės ir aprangos gamyba Lietuvoje ilgą laiko buvo antra pagal svarbą gamybos šaka, nusileidžianti tik maisto pramonės, gėrimų ir tabako gamybos pramonei.

Absolventai, baigę Mados rinkodaros studijų programą, bus įgiję mados istorijos, rinkodaros, vadybos, ekonomikos, projektų ir išteklių valdymo, pardavimų organizavimo, derybų vedimo žinių ir gebės gebės kurti ir plėtoti gamybinių, prekybinių įmonių bei individualių mados produkcijos kūrėjų ženklodarą, formuoti šių įmonių įvaizdį rinkoje, dirbti darbą, susijusį mados produktų vartotojų poreikio nustatymu, mados produktų asortimento formavimu, mados produktų rinkodaros planavimu (asortimento, kainodaros formavimu, pateikimo organizavimu) prekybinėse įmonėse, identifikuoti mados produktų prekybos vietinėje bei tarptautinėse rinkose plėtros galimybes, efektyviai veikti laisvos rinkos sąlygomis ir nuolat tobulinti savo kvalifikaciją.