ISM studentų iniciatyva – Liuksemburge rungsis dėl Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų vardo

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų atstovybės organizuojamas projektas „Creative Shock” tapo Europos Komisijos inicijuoto ir Ūkio ministerijos vykdyto Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų (EEPA) konkurso nacionalinės atrankos nugalėtojais.

„Creative Shock“ verslumo iniciatyva kartu su kitų Europos šalių nacionalinės atrankos laimėtojų projektais 2015 m. lapkričio 19 d. Liuksemburge rungsis dėl Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų (EEPA) nugalėtojų vardo. Laimėtojai bus paskelbti Europos MVĮ savaitės metu rengiamoje apdovanojimų ceremonijoje.

„ISM studentai atlieka labai svarbią misiją – plėtoja ir populiarina jaunų žmonių supratimą apie socialines inovacijas ir socialinį verslumą, ir tai yra aktualu ne tik Lietuvai, bet ir kaimyninėms šalims, kurios neturi gilių tradicijų šiose srityse. „Creative Shock” organizuojantys studentai įrodė, jog sugeba dirbti profesionaliai ir su užsidegimu.”,- įsitikinęs VšĮ Saulėtekio slėnio verslumo konsultantas Mindaugas Danys.

„Creative Shock“ – tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, kuriame studentai sprendžia realias strateginio valdymo, komunikacijos, rinkodaros ir kitas verslo problemas socialiniams verslams ir organizacijoms. Tokiu būdu skatinamas verslumas, studentai supažindinami su realiomis socialinėmis problemomis bei ugdoma socialiai atsakinga tarptautinė bendruomenė.

Pavyzdžiui, 2013 metų finalininkai dirbo su „Socialiniu Taksi“. Tai iniciatyva, skirta žmonių su negalia kelionėms į ekonominio ir socialinio užimtumo vietas. Dalyviai turėjo tik vieną naktį, kad paruoštų 3 metų strategiją: verslo vystymosi kryptį, būdus, kaip judėti reikiama linkme. Visų finalininkų pristatymus stebėjo įmonės vadovai. Žinoma, norėdamos patekti į finalus, komandos privalo atlikti nemažai kūrybiškumo ir verslumo žinių reikalaujančių užduočių. Pavyzdžiui, sukurti partizaninio marketingo planą Lietuvos organizacijoms, tokioms kaip „Nedelsk“, „Pifas“, „Maisto Bankas“ ar pateikti siūlymų, kaip padidinti edukacinius žaislus gaminančios Filipinų bendrovės konkurencingumą. Visa tai leidžia pritaikyti verslo principus, puoselėjant visuomenės gerovę.

Tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, kuris sėkmingai organizuojamas jau penktus metus, sulaukia vis daugiau dalyvių iš visų pasaulio žemynų. 2014 metais konkurse dalyvavo 622 verslo studentai iš 125 universitetų ir 61 valstybės.

„Kartu su komanda labai džiaugiamės tapę EEPA nugalėtojais „Verslumo dvasios skatinimo“ kategorijos nacionalinėje atrankoje bei esame labai dėkingi ISM universitetui, kurio aplinka nuolatos skatina mus, studentus, judėti pirmyn, atveria galimybes bei ugdo motyvaciją drąsiai žengti į verslo pasaulį.“, – komandos vardu kalbėjo organizatorė Kamilė Naraitė.

Europos Komisijos teikiamų Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų tikslas – pripažinti ir apdovanoti išskirtines iniciatyvas ir viešojo bei privataus sektorių partnerystės projektus, skatinti įmones ir verslumą tiek nacionaliniu, tiek regioniniu, tiek vietos lygiu. Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimai vyksta nuo 2005 metų. Jais siekiama įvertinti geriausius nacionalinius, regioninius ir vietinio lygmens verslumo ir smulkiojo verslo skatinimo projektus.