„Facebook“ planuoja naują komunikacijos platformą – trimatę virtualią realybę

Kompanija „Facebook“ išsikėlė užduotį sukurti ir platinti internete naują komunikavimo būdą – trimatę virtualią realybę.

Apie tai kompanijos vadovas Markas Zuckerbergas pranešė konferencijoje, surengtoje aptarti „Facebook“ antrojo metų ketvirčio rezultatus. „Manau, kad kitu mūsų žingsniu taps trimatė informacinė erdvė, – sakė vadovas. – Žmonės nuolat ieškojo naujų galimybių komunikuoti ir keistis mintimis. Priešakyje – trimatė virtualioji realybė.“

2014 metų pavasarį „Facebook“ už 2 JAV mlrd. dolerių įsigijo kompaniją „Oculus VR“, kuri išgarsėjo kaip virtualiosios realybės šalmo „Oculus Rift“ kūrėja. Šiuo metu „Facebook“ daug lėšų skiria šios technologijos tobulinimui, kad galėtų pasiūlytų savo naudotojams galimybę dirbti internete virtualiosios realybės formatu. Remiantis M. Zuckerbergo planais, pirmoje 2016 metų pusėje „Facebook“ tinkle bus sukurta virtualiosios realybės platforma. Kol kas joje planuojama pasiūlyti žaidimų ir vaizdo medžiagos.

„Kai tik turėsime užtektinai kritinės masės, išleisime atitinkamų socialinių programų, – pabrėžė „Facebook“ vadovas. – Virtualioji realybė – mūsų dėmesio centre, nes turi milžinišką informacinį potencialą.“

Specialistai pabrėžia, kad bendrovė „Facebook“ pajėgi padidinti savo atotrūkį nuo konkurentų pasauliniame tinkle, jei sugebės pirmoji paleisti virtualiosios realybės programą.