„MasterCard“: pirkėjai tikisi naujų mokėjimo technologijų

Kompanija „MasterCard“ atliko pirmą pasaulyje mažmeninės prekybos tyrimą, paremtą socialinėmis medijomis. Drauge su „PRIME Research“ tarptautinės mokėjimo sistemos „MasterCard“ specialistai išanalizavo 1,6 mln. atsitiktinių įrašų socialiniuose tinkluose apie apsipirkimą ir mažmeninę prekybą 61-oje rinkoje. Tikslas – įvertinti pirkėjų patirtį per paskutinius 12 mėnesių.

Kaip parodė tyrimas „MasterCard Retail Social Listening Study“, visame pasaulyje pirkėjai pageidautų iš pardavėjų daugiau paprastų, skirtingų ir inovatyvių mokėjimo būdų. Toliau pateiksime dar keletą esminių tyrimo išvadų.

Patogumas, kurį suteikia technologinės inovacijos. Šis aspektas dažniausiai socialiniuose tinkluose aptariamas pozityviai. Labiausiai šia tema diskutuojama kalbant apie turizmo sektorių. Pirkėjai pabrėžė, kad nenori į keliones imti piniginės. Mieliau jie naudotųsi, pavyzdžiui, mobiliaisiais mokėjimais.

Galimybė gauti premiją. Itin daug diskusijų socialiniuose tinkluose sulaukia įvairios prekybininkų suteikiamos privilegijos ir premijos. Daugiausia tokių įrašų buvo užfiksuota pokalbiuose apie pramogas. Pirkėjai teigia esą pasiruošę NFC technologijų diegimui, ypač tuo atveju, jei už naudojimąsi šia technologija gautų papildomų privilegijų.

Platesnis mokėjimų spektras. Daug naudotojų diskutuoja ir apie mokėjimų rūšis. Pasigendama jų įvairovės, ypač mados sektoriuje. Populiaresnės ir labiau pirkėjų mėgstamos tos parduotuvės, kuriose veikia NFC technologija paremti ar mobilieji mokėjimai.