Leidiniui „KTU: This is not science fiction“ – tarptautinis rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimas

Kauno technologijos universitetą (KTU) pristatantis leidinys „KTU: This is not science fiction“ (liet. „KTU – tai ne mokslinė fantastika“) JAV prestižiniuose rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „Communicator Awards“ Dizaino ir spaudos kategorijoje laimėjo aukščiausio meistriškumo įvertinimą.

22-ąjį kartą Interaktyvių vizualinių menų akademijos (IVMA) surengti tarptautiniai „Rinkodaros ir komunikacijos“ (angl. „Communicator awards“) apdovanojimai skirti pagerbti geriausius rinkodaros, reklamos, komunikacijos ir ryšių su visuomene profesionalų darbus. Tai yra vienas didžiausių tokio pobūdžio konkursų pasaulyje, kuriame kasmet konkuruoja daugiau nei 6 tūkst. įmonių ir organizacijų.

Aukščiausio lygio meistriškumo apdovanojimą (angl. Award of Excellence) laimėjusio leidinio „KTU: This is not science fiction“dizainą ir maketą kūrė KTU kūrybos vadovė Evelina Baniulytė.

„KTU yra modernus, visapusiškas ir plačių pažiūrų Universitetas. Visuomet siekiu tai atspindėti dizaino sprendimuose ir KTU identiteto kūrime. Džiaugiuosi, kad Universitetas skiria itin daug dėmesio savo vizualinei komunikacijai, vientiso, profesionalaus įvaizdžio formavimui, kuris tampa pastebimas ir vertinamas tarptautiniu mastu“, – sakė E. Baniulytė.

Komisijoje – „Walt Disney“, „Time“, „Yahoo!” vadovai

„Communicator Awards“ yra JAV veikiančios IVMA iniciatyva, kurią sudaro daugiau kaip 600 aukščiausios klasės profesionalų iš lyderiaujančių žiniasklaidos, viešųjų ryšių, reklamos, kūrybos ir rinkodaros įmonių. IVMA nariai yra tokių organizacijų, kaip „Walt Disney“, „The Ellen DeGeneres Show“, „MTV“, „Time Inc.“, „Yahoo!“, vadovai.

Geriausi metų darbai nominuojami šiose kategorijose: Garso, Spaudos ir dizaino, Integruotos kampanijos, Interaktyvios multimedijos, Marketingo efektyvumo, Mobiliojo ryšio, Internetinių vaizdo įrašų, Socialinių tinklų, Vaizdo, Interneto rinkodaros ir Interneto svetainių.

Tarptautinio konkurso nugalėtojai išrenkami vertinant jų darbo turinį, savitumą ir kūrybinių sprendimų išskirtinumą. Pretendentai laimėti apdovanojimą yra vertinami 100 taškų skalėje. Aukščiausio meistriškumo apdovanojimo laimėtojams skiriamas 90-ies arba didesnis įvertinimas. Laimėtojų darbai bus eksponuojami interaktyvioje „Communicator awards“ apdovanojimų nugalėtojų galerijoje.

„Communicator Awards“ apdovanojimais įvertinami darbai, pranokstantys kitus savo inovatyvumu ir meistriškumu bei pasižymintys ilgalaikiu poveikiu. IVMA atstovų teigimu, laimėtojai išrenkami nepriklausomai nuo įmonės, organizacijos dydžio ar nominuoto projekto biudžeto.

„Communicator awards“ apdovanojimus yra laimėjusios tokios visame pasaulyje žinomos įmonės ir organizacijos, kaip NASA, Jungtinių Valstijų karinių oro pajėgų akademija, „U.S. bank“, JAV veteranų reikalų departamentas, „Samsung Telecommunications America“, „Microsoft“.

Parodo vertę rinkoje

Konkurso organizatorių teigimu, šie apdovanojimai suteikia laimėtojams tarptautinį pripažinimą. Komunikacijos ir rinkodaros profesionalams tai taip pat yra įrodymas ir patvirtinimas, kad jų darbas yra labai vertinamas rinkoje.

„22-iesiems kasmetiniams „Communicator Awards“ apdovanojimams pateikti darbai yra tarsi aukščiausio lygio gairės, matuojančios viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistų visame pasaulyje novatoriškų idėjų ir galimybių kriterijus. Kiekvienais metais dalyviai vis labiau stebina naujais komunikacijos būdais ir savo darbų realizavimu nuolat besikeičiančioje rinkoje“, – sako Linda Day, IVMA vykdančioji direktorė.

Jos teigimu, šių metų apdovanojimų dalyviai bei nugalėtojai aistra ir atsidavimu savo darbui pranoko akademijos lūkesčius: „Suteikta galimybė vertinti ir pripažinti tokius išskirtinius darbus mums yra didelė garbė“.