Britanijos bankas „Metro Bank“ keliasi į „debesis“
Didžiosios Britanijos bankas „Metro Bank“ įgyvendino savo pagrindinės infrastruktūros perkėlimą į privatų „debesį“, kurio priežiūros paslaugas teikia bendrovė „Rackspace“, serverius laikanti JAV teritorijoje. Banko duomenų perkėlimas vyko vienerius metus. Buvo perkeltos IT sistemos, įskaitant bankinių operacijų procesus, skaitmenines programas ir net bankomatų funkcijas.
Įgyvendinus pirmąjį perkėlimo etapą, informacijos apdorojimo greitis paspartėjo 50 proc. Anot banko atstovų, svarbios ataskaitos, kurioms pildyti anksčiau prireikdavo apie valandos, dabar gali būti sutvarkytos per 20 min.
Šešerius metus gyvuojantis bankas „Metro Bank“ nusprendė iki 2020 metų atidaryti 100 naujų filialų, o kad darbas vyktų greičiau ir sklandžiau, buvo priimtas sprendimas perkelti veiklą į „debesį“.
Skaitmeninėje erdvėje bankas planuoja naudoti naują metodologijai „Dev/Ops“ pritaikytą architektūrą, padedančią automatizuoti didžiulį procesų srautą ir tokiu būdu teikti paslaugas greičiau.
„Metro Bank“ pagarsėjo originaliais bankinių paslaugų teikimo būdais, reklaminėmis akcijomis, pvz., atidarant pirmąjį banko skyrių būsimi klientai buvo nemokamai vaišinami pusryčiais, o apsilankiusiems su šunimis buvo dovanojami šunų sausainiai. 2013 metais bankas atidarė skyrių, kuriame galima naudotis bankinėmis paslaugomis neišlipus iš automobilio.
Be to, šis bankas, skirtingai nuo tradicinių bankų, dirba septynias dienas per savaitę, pradeda darbą anksčiau, o baigia vėliau nei kiti.