Valentino dieną žmonės išlaidauja vis daugiau

Kasmetinis „Mastercard Love Index“ tyrimas rodo, kad šv. Valentino išvakarėse žmonės išlaidauja vis daugiau. Per paskutiniuosius trejus metus pasaulio žmonių išlaidos prieš šią šventę išaugo 49 proc., o finansinių operacijų skaičius padidėjo net 73 proc.

„Mastercard Love Index“ tyrimo metu analizuojamos finansinės operacijos, atliekamos su kreditinėmis, debetinėmis ir išankstinio mokėjimo kortelėmis įvairiose pasaulio šalyse. Per pastaruosius trejus metus apsipirkimas interneto svetainėse prieš šią šventę išaugo 37 proc.

Europiečiai tik 19 proc. dovanų, skirtų Valentino dienai, perka per internetą. 95 proc. pirkėjų linkę dovanas šia proga pirkti įprastose prekybos vietose.

Jungtinėse Amerikos Valstijose apsipirkimas per internetą per trejus metus išaugo ypač smarkiai – 250 proc., Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 56 proc. Dauguma dovanų įsigyjama šventės išvakarėse.

„Mastercard Love Index“ tyrimas taip pat rodo, kad žmonės šios šventės metu daugiausia išlaidauja restoranuose – per trejus metus šio tipo išlaidos išaugo 102 proc. Europiečiai šios šventės metu mielai renkasi ir vakarą viešbutyje (35 proc.). Per trejus metus šios srities išlaidos išaugo 50 proc. Taigi „Mastercard Love Index“ tyrimas rodo, kad žmonėms labai svarbios emocijos ir kartu patirti įspūdžiai.