Kompiuterinių žaidimų žurnalo redakcijoje dominuoja moterys

Daugelyje šalių leidžiamas žurnalas „Gameland“ žinomas ir mūsų kompiuterinių žaidimų mėgėjams. Lietuviškame leidinyje naudojama rusiško varianto „Strana Igr“ medžiaga. „Žaidimų šalis“ – taip vadinamas išverstas ir Lietuvos rinkai pritaikytas žurnalas, nuo šių metų rugsėjo pasirodantis kas mėnesį. Savo gimtąja kalba jį skaito prancūzai, anglai, vokiečiai, mūsų kaimynai latviai bei estai, rusai ir daugelis kitų Europos ir pasaulio gyventojų.

Nors žurnalas pradėtas leisti tik šiemet, UAB „Žaidimų šalis“ dirba jau nuo 1997 metų. Kiek anksčiau jie platino rusišką žurnalo variantą, prekiavo kompiuteriniais žaidimais, priedais kompiuteriams ir žaidimų kompiuteriais. Šią veiklą bendrovė tęsia ir šiandien, be to, prekiauti planuojama ir internete. Netrukus turėtų pradėti veikti elektroninė parduotuvė www.e-buy.lt; į voratinklį bus perkelti ir straipsniai iš žurnalo.

Bendrovės direktorius Sergejus Gorevojus, paklaustas apie artimiausius žurnalo planus, pirmiausia minėjo norįs padidinti jo apimtį, išsamiau aprašyti naujausius tiek AK, tiek priedėliams skirtus žaidimus, didelį dėmesį skirti interneto ištekliams ir el. komercijai, tai pat spausdinti lietuvių autorių straipsnių.

Paskutiniame žurnalo numeryje rasite jau įprastas naujienas, naujausių ir dar tik kuriamų žaidimų pristatymus ir išsamias apžvalgas, straipsnius apie techninę įrangą, bei žaidimų kodus ir strategijas. Publikuojamas naujas skyrelis, kuriame pasakojama apie interneto bei tinklo pramogas, o kiek neįprasti tokio turinio žurnalams kino filmų pristatymų puslapiai pasirodo jau ne pirmą kartą. Beje, su kiekvienu žurnalu išleidžiamas ir kompaktinis diskas su demonstracinėmis žaidimų versijomis, reklaminiais filmukais, pataisomis ir t. t.

Prakalbus apie piratinę produkciją, bendrovės „Žaidimų šalis“ direktorius negynė nei vienos, nei kitos pusės, o paprasčiausiai pradėjo skaičiuoti tokios ar kitokios produkcijos privalumus ir trūkumus. „Lazda turi du galus. Gerai, kad šiandien labai aktyviai kovojama su nelegalios programinės įrangos platintojais, bet, kita vertus, mažai kas gali sau leisti pirkti legalius produktus, nes iš mažų atlyginimų ir taip sunku pragyventi,“ – kalbėjo S. Gorevojus.

Pašnekovas mano, kad, norint rinkai pateikti siūlomą prekę, reikėtų atsižvelgti į tris dalykus: kainą, kokybę ir į tai, kaip produktas pristatomas – pakuotę bei paslaugas, suteikiamas jį nusipirkus. Nauji piratiniai žaidimai labai greitai plinta ir nedaug kainuoja, bet piratai neprisiima jokios atsakomybės dėl vėlesnio programos veikimo. Legalūs pardavėjai laimės šią kovą tik tuo atveju, jei pasiūlys daug papildomų paslaugų.

Peržvelgus žurnalo bendradarbių sąrašą, nesunku pastebėti, jog žymiai daugiau nei pusė leidinio darbuotojų – dailiosios lyties atstovės. Keista, kad tiek moterų ir merginų dirba techninės pakraipos žurnale. Pašnekovui S. Gorevojui – tai jau įprastas dalykas. Moterišką kolektyvą jis palygino su kompiuterinio žaidimo „Tomb Raider“ pagrindine veikėja Lara Croft, kurios populiarumas tarp žaidėjų tiesiog stulbinantis.