„YouTube“ pasirodė visos „Apple“ reklamos

Didžiausiame vaizdo medžiagos dalijimosi portale „YouTube“ pasirodė vaizdo įrašų virtinė, kurioje, kaip teigiama, surinkti bemaž vis „Apple“ reklaminiai filmukai. skaityti »

„Google“ pajamos iš reklamos didesnės nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos

Paieškos milžinės „Google“ pajamos iš reklamos pirmąjį pusmetį siekė 20,8 mlrd. JAV dolerių – daugiau nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos per tokį pat laikotarpį. skaityti »

„Facebook“ pradėjo pardavinėti reklamą realiojo laiko režimu

Socialinis tinklas „Facebook“ rugsėjo 13 dieną paleido reklaminę platformą „Facebook Ad Exchange“ (FBX), reklamdaviams leidžiančią pirkti skelbimus realiuoju laiku. skaityti »

Įteikti pirmieji europiniai atestatai Lietuvos reklamos specialistams

Europos komunikacijos agentūrų asociacija (EACA) paskelbė pirmą kartą rengiamo tarptautinio reklamos egzamino rezultatus. Tarp sėkmingai išlaikiusiųjų – dešimt jaunųjų komunikacijos specialistų iš Lietuvos, kuriems Vilniaus miesto savivaldybėje įteikti EACA atestatai. skaityti »

„uTorrent“ naudotojai galės atsisakyti reklamos

„uTorrent“ naudotojai galės išjungti reklamą, kuri atsiras naujoje programos versijoje. skaityti »

Kviečiama išbandyti „Google“ reklamą

Verslininkai, ieškodami kelių pritraukti daugiau klientų ir padidinti savo pardavimą, išbando įvairius reklamos būdus. Vienas jų, vis labiau Lietuvoje populiarėjantis, – „Google“ reklama. skaityti »

„Facebook“ leido dėti reklamą visiems prekės ženklams

Bendrovė „Facebook“ pranešė suteikianti galimybę visiems reklamos davėjams dėti reklamą į mobiliąsias programėles. skaityti »

Socialiniai tinklai šiais metais iš reklamos uždirbs 5 milijardus dolerių

Prognozuojama, kad šiais metais socialinių tinklų pajamos iš reklamos sieks 5,54 milijardo dolerių. skaityti »

Socialiniame tinkle – apsauga nuo reklamos

Socialiniam tinklui „Facebook“ skaičiuojant milijoninius naudotojų srautus ir generuojant didžiulę apyvartą iš reklamos, alkoholio gamintojai susirūpino vaikų saugumu. skaityti »

Niujorke atsirado „Twitter“ valdoma reklama

Kompanija „Kraft Foods“ Niujorko Soho rajone sumontavo interaktyvų stendą, kurio vaizdas keičiasi priklausomai nuo „Twitter“ naudotojų pasisakymų. skaityti »