Moksleivius universitetai vilios robotais, naujais žaidimais ir planšetiniais kompiuteriais

Dvyliktą kartą rengiamoje „Aukštųjų mokyklų mugėje“ prisistatys beveik visi Lietuvoje veikiantys universitetai ir kolegijos – savo stendus turės 40 aukštųjų mokyklų. skaityti »

Žaidimai, skirti mokyti chirurgus

Žaidimų naudojimas mokymo procese, ko gero jau nieko nestebina, tačiau yra sričių, kuriose sužaidybinimas kelia nuostabą. skaityti »

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva. skaityti »

Karas Sirijoje: žaidimai naudojami konfliktams suprasti

„Call of Duty“, „Medal of Honor“, „Battlefield“, „Company of Heroes“, „Commandos“, „Counter Strike“ – asmenys, net ir nesusidūrę su šiais žaidimais, galėtų nesunkiai atspėti jų temą: karas. Jei žaidimais galima karinius veiksmus paversti į pramogas, kodėl nepanaudojus jų ir gilesniam konfliktų supratimui bei sprendimui? skaityti »

Penkios žaidimų industrijos tendencijos 2012 m.

Besibaigiant gruodžiui, kiekvienais metais stebimasi, kaip greitai bėga laikas, bandoma įvertinti – nuveiktus darbus, įvykusius pokyčius ir pan. Žaidimų industrijoje keliami tokie klausimai: Ar tik šiemet „Kickstarter“ programa tapo tokia populiari? Ar tikrai tik šiemet „Zynga“ investavo šimtus milijonų dolerių, braudamiesi į mobiliojo ryšio rinką? Kas dar įdomaus nutiko? skaityti »

„Re–Misija™“ – vaizdo žaidimas vėžiui gydyti

„Re–Misija™“ (liet. Re–Misija) yra vaizdo žaidimas, sukurtas specialiai paaugliams, jauniems ir suaugusiems žmonėms, sergantiems vėžiu. Žaidime žaidėjai valdo nano robotą Roxxi, kuris keliauja per vėžiu sergančio paciento kūną, naikindamas vėžines ląsteles, kovoja su bakterinėms infekcijoms ir valdo šalutinius poveikius, susijusius su vėžiu ir ligos gydymu. skaityti »

Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey”. Televizijos kompanija „Magnafox” sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. skaityti »

Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble” tendencija. „Gramble” nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojai įtraukiami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose. skaityti »

Oksfordo universiteto spaustuvė žaidimais pavertė klasikines noveles

Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders”, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši partnerystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje”, „Makbetas” į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu. skaityti »

„Facebook“ žaidimai vis populiarėja

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima ne tik bendrauti su draugais, keistis nuorodomis, dalintis nuotraukomis, bet ir žaisti įvairius žaidimus. Beje, šią pramogą renkasi vis daugiau socialinio tinklo lankytojų. skaityti »