SEB banko Kontaktų centras atskambins klientams, nenorintiems telefonu laukti savo eilės

Publikuota: 2012 m. birželio 14 d. ketvirtadienis

SEB banko Kontaktų centras, šiemet pradėjęs aptarnauti klientus telefonu visą parą, toliau tobulina veiklą ir taupantiems laiką klientams pasiūlė automatinio atskambinimo paslaugą. Klientai, paskambinę į banką telefonu, tačiau nenorintys ar negalintys laukti ilgiau nei vieną minutę, jei visi vadybininkai tuo metu yra užsiėmę, gali užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą. Per 30 minučių nuo skambučio užsakymo klientui paskambins SEB banko Kontaktų centro darbuotojas.

„Įdiegę automatinio atskambinimo paslaugą, galime užtikrinti trumpesnį laukimo laiką net piko metu. Šią paslaugą iškart pamėgo mūsų klientai – birželio pradžioje ją pasiūlėme klientams ir pamatėme, kad darbo dieną ja pasinaudoja maždaug kas trečias asmuo, kuriam būtų tekę laukti ilgiau negu vieną minutę, kol banko vadybininkas būtų galėjęs atsiliepti į jo skambutį“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Automatinį atskambinimą užsisakyti gali ir privatūs klientai, skambinantys telefonu 1528, ir verslo klientai, skambinantys telefonu 19222.

Norint užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą, išgirdus pasiūlymą per 30 minučių sulaukti banko vadybininko skambučio, tereikia spustelėti nurodytą mygtuką ir padėti ragelį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja monetų serija įamžins Lietuvos rūmų ir dvarų paveldą

Lietuvos bankas išleido kolekcinę 20 eurų sidabro monetą, skirtą Radvilų rūmams Vilniuje. skaityti »

V.Sutkus pritaria atsiskaitymo virtualiąja valiuta reglamentavimui

Valstybinės mokesčių inspekcijos Kontrolės departamente įkurtas naujas e-komercijos padalinys, skirtas darbui su atsiskaitymais virtualiomis valiutomis, teikia vilties, kad ši nesąžiningam verslui vystytis itin palanki terpė nespės išsiplėsti. skaityti »

„Citadele“ banko Lietuvoje valdybos pirmininke paskirta J.Jazukevičienė

Nuo š.m. rugsėjo 18 dienos „Citadele“ banko Lietuvoje valdybos pirmininkės ir administracijos vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Jazukevičienė. skaityti »

Skubiai išsiimti grynųjų pinigų bus galima ir be banko kortelės

Mokėjimo sprendimų bendrovė „Mastercard“ pristatė naują būdą išsiimti pinigus iš bankomatų, neturint banko kortelės ir net sąskaitos. skaityti »

Lietuva taps Europos „FinTech“ centru?

Žymus lietuvių verslininkas, fondo „Nextury Ventures“ pirmininkas Ilja Laurs teigia, kad šiuolaikinei elektroninei ekonomikai tradiciniai pinigai nebetinka ir juos gali išstumti kriptovaliutos. skaityti »

Kaip ir kam skolinasi lietuviai? O kam latviai?

Prireikus pinigų brangesniems pirkiniams ar kitoms išlaidoms padengti lietuviai neretai kreipiasi į vartojimo paskolas suteikiančias įstaigas. skaityti »

Pažvelkite, kas bekontaktės kortelės viduje

Lietuvos bankai žengia koja kojon su Europos bankininkystės inovacijomis. Kai kurie bankai norintiesiems pasikeisti savo kortelę ar įsigyti naują jau siūlo tik bekontaktes korteles. skaityti »

Moneta, skirta Vilniui, siunčia žinią apie klestinčią mūsų sostinę

Į apyvartą 2 eurų proginę monetą Vilniui išleidęs Lietuvos bankas siunčia žinią pasauliui apie modernų, verslui, prekybai ir gyvenimui palankų, tolerantišką miestą. skaityti »

#SWITCH! hakatono dalyviams – pasaulinio garso „blockchain“ plėtotojų pamokos

Hakatono dalyviai turės atrasti būdą, kaip „blockchain“ technologija leistų atlikti elektroninius mokėjimus vien tik žinant telefono numerį. skaityti »

Proginė 2 eurų moneta įamžins Vilnių

Rugpjūčio 31 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 2 eurų proginę monetą, skirtą Vilniui. skaityti »