SEB banko Kontaktų centras atskambins klientams, nenorintiems telefonu laukti savo eilės

Publikuota: 2012 m. birželio 14 d. ketvirtadienis

SEB banko Kontaktų centras, šiemet pradėjęs aptarnauti klientus telefonu visą parą, toliau tobulina veiklą ir taupantiems laiką klientams pasiūlė automatinio atskambinimo paslaugą. Klientai, paskambinę į banką telefonu, tačiau nenorintys ar negalintys laukti ilgiau nei vieną minutę, jei visi vadybininkai tuo metu yra užsiėmę, gali užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą. Per 30 minučių nuo skambučio užsakymo klientui paskambins SEB banko Kontaktų centro darbuotojas.

„Įdiegę automatinio atskambinimo paslaugą, galime užtikrinti trumpesnį laukimo laiką net piko metu. Šią paslaugą iškart pamėgo mūsų klientai – birželio pradžioje ją pasiūlėme klientams ir pamatėme, kad darbo dieną ja pasinaudoja maždaug kas trečias asmuo, kuriam būtų tekę laukti ilgiau negu vieną minutę, kol banko vadybininkas būtų galėjęs atsiliepti į jo skambutį“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Automatinį atskambinimą užsisakyti gali ir privatūs klientai, skambinantys telefonu 1528, ir verslo klientai, skambinantys telefonu 19222.

Norint užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą, išgirdus pasiūlymą per 30 minučių sulaukti banko vadybininko skambučio, tereikia spustelėti nurodytą mygtuką ir padėti ragelį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo terminalai stovi ir cerkvėse

Italijos cerkvėse stovi mokėjimo terminalai, kuriuose susimokėjus kreditine kortele, galima nusipirkti žvakutę. skaityti »

Gerk ir susimokėk už kelionę buteliu

Kelias dienas Londone už važiavimą metro buvo galima susimokėti... buteliu. skaityti »

Biometrijos technologijos daugiausiai naudojamos Azijoje

HSBC ataskaita „Trust in Technology“ parodė, kad Azija ir Artimieji Rytai lenkia Vakarų Europą biometrinės identifikacijos būdų naudojimu. skaityti »

Prekes bus galima įsigyti per virtualiosios realybės akinius

Mokėjimo procesų bendrovė „WorldPay“ sukūrė sistemą, kuria naudojantis per virtualiosios realybės įrenginį bus galima atlikti finansines operacijas. skaityti »

Rusijoje bankomatai klientus pažins iš veido

Stambiausi Rusijos bankai planuoja įdiegti į savo bankomatus sistemą, kuri pažins klientus iš veido. skaityti »

Lietuvoje populiarėja tarpusavio skolinimosi platformos

2017 m. pirmąjį ketvirtį toliau mažėjo gyventojams suteiktų naujų vartojimo kreditų skaičius, tačiau šiuos kreditus irgi teikiančios tarpusavio skolinimo platformos skolinimo apimtį sparčiai didino. skaityti »

Biometrinių atsiskaitymų patrigubės

„Juniper Research“ tyrimo duomenimis, mobiliųjų atsiskaitymų, kuriems atlikti naudojami biometriniai duomenys, šiemet išaugs iki 2 mlrd. dolerių. skaityti »

Šveicarijoje bus naudojama bendra bankomatų operacinė sistema

Šveicarijos bankai diegia standartizuotą operacinę sistemą, skirtą visiems šalies bankomatams. skaityti »

Išgėrei per daug – negalėsi pasinaudoti mokėjimo kortelėmis

Sukurta mobilioji programėlė „DrnkPay“, padėsianti kovoti su priklausomybe nuo alkoholio. skaityti »

Virtualiosios valiutos „Ethereum“ vertė staigiai išaugo

„Ethereum“ kaina per parą išaugo 25 proc. Dar metų pradžioje ši virtualioji valiuta kainavo vos 8 dolerius. „Ethereum“ išpopuliarino gamintojai ir verslo klientai. skaityti »