SEB kviečia klientus padėti tobulinti banko paslaugų internetu svetainę

Publikuota: 2014 m. kovo 10 d. pirmadienis

SEB bankas nuo šiol kvies klientus dalyvauti tobulinant banko paslaugas. Pirmas toks banko projektas pradedamas jau kovo 10 dieną: iki kovo 13 dienos klientai kviečiami registruotis ir pirmi išbandyti šiuo metu atnaujinamą banko paslaugų internetu svetainę. Iš užsiregistravusiųjų bankas atrinks 100 klientų, kurie galės naudotis atnaujinta svetainės versija ir bus kviečiami iki kovo 21 dienos pateikti bankui savo atsiliepimus bei rekomendacijas.

„Sparčiai tobulėjančios išmaniosios technologijos keičia vartotojų įpročius ir lemia didesnius elektroninių paslaugų reikalavimus. Norėdami, kad mūsų banko paslaugos internetu būtų dar  patrauklesnės ir aktualios, nutarėme į svetainės atnaujinimo darbus įtraukti ir aktyvius savo klientus. Pagrindiniai procesai banke jau atlikti, tačiau klientai taps testuotojais, kurių nuomonė ir pastebėjimai padės pasiekti geriausių rezultatų“, — sakė SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Klientai, norintys dalyvauti tobulinant paslaugų internetu svetainę, kviečiami užpildyti registracijos anketą adresu www.seb.lt/testavimas. Apie suteiktą galimybę tapti atnaujinamos svetainės testuotojais SEB bankas klientus informuos asmeniškai elektroniniais laiškais.

Atrinktiems klientams bus suteikta prieiga prie atnaujintos svetainės versijos, kurioje jie galės naudotis visomis elektroninės bankininkystės paslaugomis — atlikti vietinio ir tarptautinio pinigų pervedimo operacijas, padėti indėlį, užsisakyti naują mokėjimo kortelę ar kt. Atnaujinama svetainė yra visapusiškai pritaikyta ir mobiliesiems įrenginiams, todėl testuotojai bus kviečiami išbandyti paslaugas naudodamiesi ir mobiliuoju telefonu ar planšetiniu  kompiuteriu.

Įvertinę atnaujintą svetainės dizainą, struktūrą ir valdymą, testuotojai bus kviečiami pateikti savo rekomendacijas ir vertinimus specialioje anketoje. Gauti atsiliepimai padės SEB bankui sėkmingai pabaigti paslaugų internetu svetainės atnaujinimo darbus, užtikrinti dar patogesnes ir greitesnes galimybes kasdienius finansus tvarkyti internetu.

Ateityje SEB bankas planuoja klientus įtraukti ir į kitų banko paslaugų tobulinimo procesus. Sėkmingą bendradarbiavimo su klientais praktiką taiko ir kiti SEB grupės bankai Estijoje ir Švedijoje.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha