Už kas penktą „Starbucks“ kavos puodelį sumokama išmaniuoju telefonu

Publikuota: 2015 m. liepos 28 d. antradienis

JAV kavinių tinklas „Starbucks“ kas savaitę apdoroja beveik 9 mln. mobiliųjų mokėjimų. Tai sudaro apie 20 proc. visų tinklo pardavimo procesų.

Populiarėjant mobiliesiems mokėjimams, „Starbucks“ planuoja visuose JAV restoranuose įdiegti kavos užsakymo ir atsiskaitymo už ją paslaugą mobiliuoju telefonu. Tai padaryti kavinių tinklas ketina iki šių metų pabaigos.

Kompanijos generalinis direktorius Howardas Schultzas sako, kad pirmieji naujosios paslaugos bandymai įrodė, kad ji patogi ir reikalinga klientams: „Mūsų mobilioji platforma tampa vis populiaresnė ir didesnė. Įvertinę tai, kad ji labai išpopuliarėjo Portlande ir Sietle, nusprendėme jos diegimą pagreitinti ir šiandien jau siūlome ją 4 000 mūsų prekių pardavimo vietų.“

Pirmą kartą kavos užsakymo mobiliuoju telefonu paslaugą „Starbucks“ pasiūlė Portlande 2014 metų gruodį. Kovą šią paslaugą išplėtė į dar 650 restoranų Vašingtono, Aidaho, Oregono ir Aliaskos valstijose. Praėjusį mėnesį paslauga buvo pasiūlyta dar 21-oje valstijoje Pietų ir Centrinėje JAV dalyse.

Tačiau kompanija ketina plėsti ir reklamuoti paslaugą ne tik JAV. Bendrovė turi planų pasiūlyti mobiliųjų mokėjimų ir užsienio valstybėse.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha