„Starbucks“ ketina kurti nuosavą skaitmeninę valiutą

Publikuota: 2015 m. rugpjūčio 10 d. pirmadienis

Kavinių tinklas „Starbucks“ ėmėsi kurti nuosavą lojalumo programą. Kompanija jau susitarė su muzikinio projekto „Spotify Ltd.“ kūrėjais, „the New York Times“ leidėjais ir taksi užsakymo bendrove „Lyft Inc.“.

„Starbucks“ lojalumo taškai (vadinamosios žvaigždės) bus kaupiami mobiliojoje programėlėje arba lojalumo kortelėje. Panašiai kaip oro bendrovių mylios, bitkoinai ar dovanų kortelės, žvaigždės bus skirtos įsigyti maistui ar gėrimui tinklo kavinėse.

Tokių priemonių bendrovė imasi siekdama didinti klientų, kurie atsiskaitytų telefonu, skaičių. Be to, panašios programos leidžia ženkliai išplėsti potencialių lankytojų būrį tokiais klientais, kurie užėjo į kavinę ne šiaip sau.

Nepriklausomo analitiko Četano Šarmos nuomone, jei pasiseks su šia „žvaigždžių“ platforma, ateityje galima tikėtis išvysti naują valiutą, kuria bus atsiskaitoma už bet kokias skaitmeninėje erdvėje įsigyjamas prekes.

Kaip pabrėžė „Aite Group“ analitikai, siekdamas išpopuliarinti savo žvaigždes, „Starbucks“ turėtų itin atsakingai rinktis partnerius. Be to, nemažai bėdų gali pridaryti lojalumo taškų vertės mažėjimas.

 

Šaltinis: moneynews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha