„Huawei“ pardavimo pajamos išaugo 8,5 proc.

Publikuota: 2014 m. balandžio 3 d. ketvirtadienis

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ šią savaitę paskelbė audituotus 2013 metų finansinės veiklos rezultatus. Praėjusiais metais „Huawei“ pajamos augo 8,5 proc. ir siekė 239 mlrd. Kinijos ženminbi juanių. 2013-aisiais „Huawei“ grynasis pelnas buvo 21 mlrd. Kinijos ženminbi juanių.

„Palankios pasaulinės makroekonominės aplinkos bei efektyvios kompanijos strategijos dėka „Huawei“ pavyko įgyvendinti beveik visus 2013 metams išsikeltus tikslus“, - pasakojo „Huawei“ generalinis direktorius Eric Xu. „Informacinėmis ir komunikacijos technologijomis naudojasi virš 3 mlrd. žmonių daugiau nei 170 šalių visame pasaulyje. Žmonės gali lengvai bendrauti ir dalintis norima informacija bet kur ir bet kada. Toks pasaulis iš esmės keičia politiką, ekonomiką, verslą bei gamybos procesus neįtikėtinai greitai ir didele jėga.“

2013-aisiais „Huawei“ operatorių tinklo padalinio pardavimų pajamos pasiekė 166,5 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (4 proc. metinis augimas). Verslo ir galutinių vartotojų padalinių pajamos augo ypatingai ženkliai. Jos siekė atitinkamai 15,2 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (32,4 proc. metinis augimas) ir 57 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (17,8 proc. metinis augimas). 65 proc. savo pajamų „Huawei“ uždirbo ne Kinijos rinkoje. Praėjusiais metais Kinijoje „Huawei“ pardavimų pajamos buvo 84 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (14,2 proc. metinis augimas).

2013-aisiais „Huawei“ investavo 30,7 mlrd. Kinijos ženminbi juanių tyrimams ir produktų vystymui, o tai yra net 12,8 proc. pardavimo pajamų. Per pastaruosius 10 metų tyrimams ir produktų vystymui skiriamos „Huawei“ investicijos jau viršijo 151 mlrd. Kinijos ženminbi juanių.

„Šiais metais, siekdami prisitaikyti prie ateities plėtros tendencijų, „Huawei“ pristatė „SoftCOM“ tinklo architektūrą. Ji skirta informacinių ir komunikacijos technologijų produktų ir sprendimų tobulinimui. Kartu su savo klientais ir partneriais sukursime veiksmingiausią bei labiausiai integruotą skaitmeninę logistikos sistemą, kuri galės užtikrinti nenutrūkstamą ryšį,“ - pasakojo Eric Xu.

Svarbi strateginė 2014-ųjų „Huawei“ kryptis – plačiajuosčio ryšio ir mobiliųjų plačiajuosčio ryšio įrenginių (LTE) sujungimas. Išmanieji įrenginiai – kita svarbi „Huawei“ kryptis. Jie tampa būtinybe ir žmonių jutiminės sistemos pratęsimu. Informacinės ir ryšio technologijos tampa esmine bet kokio verslo kompetencija.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »