„Huawei“ paskelbė 2012 metų finansinius rezultatus

Publikuota: 2013 m. sausio 24 d. ketvirtadienis

Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacijos ir ryšių technologijų tiekėjų „Huawei“ paskelbė 2012 metų finansinės veiklos rezultatus.

„Huawei“ finansų vadovės Cathy Meng teigimu, 2012 metais kompanija pasiekė efektyvų augimą, sutelkdama dėmesį į klientus, kompanijos valdymo racionalizavimą ir efektyvumo didinimą. C. Meng yra teigiamai nusiteikusi dėl būsimo augimo perspektyvų.

„Huawei“ tikisi, kad 2012 metų pardavimų pajamos pasaulyje pasieks 220,2 mlrd. Kinijos ženminbi juanių – 8 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Tikimasi 15,4 milijardų Kinijos ženminbi juanių grynojo pelno, padidėjusio 33 proc. lyginant su 2011–aisiais. „Huawei“ kompanija priklauso privatiems darbuotojams, taigi informacijos apie pajamas viešinimas yra dalis įsipareigojimo būti atviresne suinteresuotosioms šalims. KPMG įmonių grupės audituoti 2012 metų rezultatai bus pristatyti balandį kompanijos metiniame pranešime.

C. Meng teigimu, „Huawei“ sėkmę 2012 metais galima aiškinti didžiausios vertės klientui kūrimu. „Mes reikalaujame griežtai kontroliuoti bendrąsias ir administracines išlaidas bei daugiau lėšų skirti strateginės linijos stiprinimui, užtikrinant nuolatinį tobulėjimą tiekiant produktus ir gerinant paslaugų kokybę, – teigia C. Meng. – „Huawei“ tęsia valdymo transformaciją, didindama bendrąjį veiklos efektyvumą su integruota finansinių paslaugų programa."

Nuolatinės naujovės, sutelkiant dėmesį į klientų poreikius, yra svarbi „Huawei“ augimo varomoji jėga. Per pastaruosius 10 metų kompanija investavo 120 milijardų Kinijos ženminbi juanių į mokslinius tyrimus ir plėtrą, įskaitant 29,9 milijardų investicijas 2012 metais, sudarančias daugiau nei 13 proc. kompanijos metinių pajamų.

„Huawei“ strategiškai susitelkė ties sudėtinga komunikacijų tinklo infrastruktūra. Kompanija investavo į tinklo struktūros kūrimą ir tobulinimą, verslo įmonių ir paprastų vartotojų produktų kūrimą, siekdama teikti greitesnes, platesnes ir išmanesnes informacines paslaugas klientams, kartu spręsdama didelio duomenų kiekio eros iššūkius ir galimybes. Apie 70 proc. kompanijos pajamų gautos iš pirmaujančių telekomunikacijos operatorių aptarnavimo – aptarnauti 45 operatoriai iš pagrindinių 50–ties.

„Huawei“ sėkmę didele dalimi lemia individualus kompanijos darbuotojų interesas, suderintas su tvariu kompanijos augimu – kartu dirbama siekiant užtikrinti ilgalaikį „Huawei“ vystymąsi. Kompanijos vadovų komanda itin vertina integralumą ir disciplinuotumą. Kiekvieno vadovų grupės nario – nuo vadovų tarybos iki vidutinio lygio vadovų – pajamos apsiriboja jų atlyginimais, skatinamosiomis premijomis ir akcijų dividendais. Jie teikiami vadovaujantis politika, užtikrinančia, kad niekas nepiktnaudžiautų savo galiomis.

Trys „Huawei“ verslo grupės toliau stabiliai augo ir pasiekė lūkesčius atitinkančius rezultatus. Tradiciškai stipri „Huawei“ tinklo grupė išliko pramonės lyderė. Jos pardavimų pajamos siekia 160,3 milijardus Kinijos ženminbi juanių. „Huawei“ komercinė verslo grupė pasiekė užtikrintas pardavimų pajamas – 48,4 milijardus Kinijos ženminbi juanių. Jos pardavimai ir toliau auga išsivysčiusiose rinkose, įskaitant Europą ir Japoniją. „Huawei“ įmonių verslo grupė toliau stiprino savo portfelį – laimėjo 11,5 milijardus Kinijos ženminbi juanių pajamas generuojančias pardavimų sutartis.

66 proc. bendrųjų „Huawei“ pajamų gauta už Kinijos ribų. Azijos–Ramiojo vandenyno rinkos pajamos siekia 37,4 milijardus Kinijos ženminbi juanių, Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos pajamos sudarė 77,4 milijardus Kinijos ženminbi juanių, Šiaurės ir Pietų Amerikos – 31,8 milijardus. Kinijos rinkos pajamos sudarė 73,6 milijardus.

Mobilusis internetas, išmanieji telefonai ir visas skaitmeninis pasaulis per artimiausius metus gali sukurti šimtus kartų didesnius duomenų kiekius. Tai yra ne tik didžiulis iššūkis, bet ir beprecedentės galimybės informacijos ir ryšių technologijų pramonės plėtrai.

„Huawei“ manymu, didžiulis duomenų srautų perdavimas ir apdorojimas su didelės spartos internetu yra esminis veiksnys sprendžiant šias problemas ir pagrindinis „Huawei“ augimo variklis ateityje.

C. Meng teigimu, „Huawei“ 2013 metais tikisi 10–12 proc. bendrųjų pajamų augimo. 1 JAV doleris lygus 6.2285 Kinijos ženminbi juanių.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »