Išmaniuosius įrenginius vaikams vis dažniau įjungia ir mokslui

Publikuota: 2014 m. gegužės 14 d. trečiadienis

Net 9 iš 10 tėvų mano, jog mobiliosios aplikacijos ir žaidimai internete gali prisidėti prie atžalų finansinio raštingumo ugdymo. Nemaža dalis tai išbando ir praktiškai – išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu naudojasi daugiau kaip pusė 5–9 metų vaikų. Jau nuo penkerių metų kiek mažiau nei pusei (43 proc.) vaikų tėvai leidžia naudotis išmaniaisiais įrenginiais, tarp aštuonmečių–devynmečių naudojimas siekia 62 proc. Šias tendencijas atskleidžia „Danske Bank” finansinio raštingumo tyrimas.

Visgi išmaniųjų įrenginių naudojimo laikas gerokai svyruoja – nuo vienos valandos per savaitę iki vienos valandos per dieną. Penktadalis tėvų teigia, kad jų vaikai išmaniesiems įrenginiams skiria 1–2 valandas per savaitę, o 12 proc. – kad daugiau nei 10 valandų.

„Nuo ankstyvo amžiaus vaikai ima klausinėti apie pinigus, bet dėl abstrakčios pinigų sąvokos tėvams gali būti pakankamai sunku kalbėti su vaikais šia tema. Elektroniniams atsiskaitymams vis labiau keičiant grynuosius pinigus, ši tema tampa vis aktualesnė, nes vaikai pinigus ima suprasti kaip kažką, esantį banko kortelėje. Nepaisant to, ypatingai svarbu, kad jaunoji karta išmoktų tvarkytis su asmeniniais finansais“, – sako Gerimanta Stankutė, „Danske Bank“ Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė.

„Danske Bank“ neseniai atnaujino edukacinio žaidimo „Pinigėnai“ mobiliąją aplikaciją. 2008 metais sukurta internetinė žaidimo versija turi daugiau nei 5,6 milijonus vartotojų aštuoniose šalyse ir daugiau nei 100 milijonų puslapio peržiūrų per metus. Lietuvoje vartotojų skaičius jau viršija 632 tūkstančius žaidėjų.

„Pinigėnų“ mobilioji versija yra papildyta nauju žaidimu „Ūkininko ferma“, mokančiu pagrindinių matematikos žinių ir suteikiančiu naudingos informacijos, galinčios padėti tiek tėvams, tiek mokytojams skatinti mokymąsi“, – aiškina G. Stankutė.

Nemokama mobilioji žaidimo aplikacija veikia iOS operacinėje sistemoje, o per naršyklę jį galima  žaisti www.pinigenai.lt.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »