Per 2,3 tūkst. Lietuvos moksleivių vienu metu mokėsi kurti žaidimus ir programėles

Publikuota: 2014 m. gruodžio 9 d. antradienis

Programavimo valandos (angl. „Hour of Code“) iniciatyvos proga surengtoje tiesioginėje virtualioje programavimo pamokoje norą dalyvauti pareiškė daugiau nei 2,3 tūkst. moksleivių iš 75 Lietuvos mokyklų. Jie per dvi valandas išmoko sukurti savo pirmąją programėlę ir nesudėtingą žaidimą.

„Tikimės, kad šios dvi valandos paskatins ne vieną moksleivį ne tik naudoti technologijas, bet jas ir kurti. Svarbiausia pirmą kartą pabandyti ir iškart pamatyti, kad visiškai nesudėtingai galima sukurti savo pirmąją programėlę. Toks buvo ir mūsų pamokos tikslas. Moksleiviai suprato, kad per gerą pusvalandį galima sukurti, nors ir labai paprastą, bet veikiančią programėlę“, – sako Tautvydas Dagys, iniciatyvos partnerės „Microsoft Lietuva“ programavimo technologijų ekspertas.

Pamokos, pirmadienį gyvai transliuotos internetu iš Vilniaus Jono Basanavičiaus gimnazijos, metu moksleiviai, pasinaudoję „Windows App Studio“, per mažiau nei valandą sukūrė paprastą, informacinę programėlę apie Vilniaus miestą. Ji veikė tiek išmaniuosiuose telefonuose, tiek planšetiniuose kompiuteriuose. Per antrąją pamokos dalį Paulius Paškevičius, „Solid Education“ bendraautoris, kartu su moksleiviais sukūrė pirmąjį jų žaidimą, paremtą „Unity“ technologija.

„Nors tai ir tebuvo visiškai paprastas žaidimas, moksleiviai galėjo valdyti virtualų kamuoliuką ir juo išmušti iš ekrano kitus kamuoliukus. Per gerą pusvalandį jaunieji programuotojai pamatė, kaip veikia fizikos dėsniai žaidimuose ir net parašė itin paprastą skriptą. Labai smagu stebėti vaikų veidus, kai jie, paspaudę žaidimo paleidimo klavišą, supranta, kad tai jų kūrinys“, – sako P. Paškevičius. Jo komanda tokias pamokas veda nuolat ir dar šią savaitę surengs keletą analogiškų susitikimų su moksleiviais kitose šalies mokyklose.

Šią savaitę panašūs programavimo valandos renginiai vyksta visame pasaulyje. Šios, nevyriausybinės organizacijos „Code.org“ antrus metus iš eilės plėtojamos pasaulinės iniciatyvos tikslas – skatinti moksleivius susipažinti su kompiuterių mokslu ir programavimu. Antradienio rytą tą jau buvo padarę beveik 57,5 mln. moksleivių visame pasaulyje. Organizatoriai tikisi, kad šiemet šis skaičius išaugs iki 100 milijonų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »