Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »