„Facebook“ leido dėti reklamą visiems prekės ženklams

Publikuota: 2012 m. birželio 7 d. ketvirtadienis

Bendrovė „Facebook“ pranešė suteikianti galimybę visiems reklamos davėjams dėti reklamą į mobiliąsias programėles, praneša „The Wall Street Journal“.

Anksčiau tokią galimybę turėjo tik stambūs klientai, įsigiję didelį reklaminių paslaugų paketą. Jie į mobiliąsias programėles galėjo dėti tik „rėmėjų naujienas“ (sponsored stories) – mokamus reklaminius pranešimus, atsirandančius vartotojo naujienų juostoje. Vartotojai negali jų atsisakyti, bet gali paslėpti, kaip ir bet kuriuos kitus pranešimus savo juostoje.

„Rėmėjų naujienos“ socialiniame tinkle „Facebook“ atsirado 2012-ųjų pradžioje, o apie reklamas mobiliosiose programėlėse pranešta šių metų vasarį – ji mobiliuosiuose įrenginiuose pasirodė būtent kaip „Rėmėjų naujienos“.

Socialiniame tinkle „Facebook“ visų reklamdavių galimybės plečiamos tuo metu, kai bendrovė patyrė nesėkmę po pirminio akcijų siūlymo (IPO) gegužės 17 d. ir atpigo beveik trečdaliu.

IPO išvakarėse viena didžiausių JAV reklamos užsakovių bendrovė „General Motors“ pareiškė, kad į „Facebook“ nebedės mokamos reklamos. Gegužės pabaigoje „Reuters“ svetainėje buvo publikuotas straipsnis su analitikų komentarais, kad daugeliui bendrovių labiau apsimoka investuoti į tradicinius reklamos segmentus, tokius kaip lauko reklama ir televizija, nei į reklamą socialiniuose tinkluose. Mat dar nesukurtos sistemos, leidžiančios prognozuoti riziką.

 

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

4 įdomūs faktai apie artėjančią daiktų interneto revoliuciją

Ekspertai kalba, kad jau netolimoje ateityje daiktų internetas taps masiniu reiškiniu, kuris ženkliai palengvins kiekvieno mūsų kasdienybę. skaityti »

Ar verta registruoti interneto svetainės adresą su lietuviškais rašmenimis?

Balandžio pradžioje jau ketvirtą kartą buvo surengti gražiausio svetainės vardo su lietuviškomis raidėmis, rinkimai. skaityti »

„Microsoft“ Europoje atidarė daiktų interneto laboratoriją

Daiktų interneto laboratorijos orientuotos į klientus, kurie investuoja į daiktų internetą – galimybę sujungti į vieną tinklą visus elektroninius prietaisus, nuo šaldytuvo iki namų robotų. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių apsiperka kiniškose el.parduotuvėse

Europiečiai apsiperka ne tik Vakarų parduotuvėse, bet vis drąsiau gręžiasi į Rytus – į Kiniją, kuri tapo populiariausia Lietuvos, o taip pat ir Europos gyventojų užsieninių apsipirkimų šalimi. skaityti »

Lietuviškumu žavėję domenai su diakritiniais ženklais grimzta į nebūtį

Sukanka lygiai 13 metų, kai .lt domene buvo pradėti registruoti domenų vardai, turintys savitųjų lietuvių kalbos abėcėlės raidžių. skaityti »

Mokslininkai rado alternatyvą „Wi-Fi“ tinklui

Olandijos Eindhoveno universiteto tyrėja pasiūlė kaip alternatyvą „Wi-Fi“ naudoti infraraudonųjų spindulių tinklus. skaityti »

UNESCO ragina sudaryti sąlygas moterims naudotis internetu

Pasaulyje internetas vis dar labiau prieinamas vyrams, nei moterims. skaityti »

Kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose

orint kurti įvaizdį, pirmiausia turime sugalvoti, kokie norime atrodyti kitiems – teigia Arvidas Bendorius. skaityti »

Daiktų interneto prognozės 2020-iesiems

Nuo 2017 iki 2021 m. pasaulinė daiktų interneto rinka augs 4 proc. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kokį poveikį mums daro neigiamos žinutės internete

Tai, kaip elgiamės internete su kitais žmonėmis, turi pasekmių ir realiame gyvenime. skaityti »