„Twitter“ reklama bus ne tokia įkyri

Publikuota: 2011 m. liepos 13 d. trečiadienis

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ nusprendė peržiūrėti reklamos koncepciją. Remiantis naujausia informacija, „Twitter“ atsisakė savo pirminės idėjos rodyti reklamas naujienų bloko viršuje, kad ji būtų matoma nuolat. Administracijos manymu, tokia taktika erzina naudotojus. Netrukus reklamą bus galima „patraukti“ žemyn kaip ir bet kuriuos kitus pranešimus.

Reklaminių pranešimų turinys priklausys nuo to, kokius tinklaraščius užsisakęs naudotojas. Taigi, reklaminę vienos ar kitos kompanijos informaciją jis išvys tik tada, jei skaito jos tinklaraštį. Tokia koncepcija pavadinta „Promoted Tweets To Followers“, o pradėta įgyvendinti ji turėtų būti 2011 metų vasarą.

Pirmąją savo reklaminės platformos dalį „Twitter“ pristatė 2010 metų balandį. Tuomet paieškos rezultatuose buvo galima aptikti ir reklaminių pranešimų. Reklamos užsakovų sąraše buvo „Starbucks“ tinklas, parduotuvė „Best Buy“, energinių gėrimų gamintoja „Red Bull” ir kt.

Šaltinis: allthingsd.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »