Po mėnesio kasdienių naujo logotipo variantų publikacijų „Yahoo!“ pristatė naują savo firminį ženklą.
Po mėnesio kasdienių naujo logotipo variantų publikacijų „Yahoo!“ pristatė naują savo firminį ženklą.
Kampanija „30 Logos In 30 Days“ (30 logotipų per 30 dienų) – tai naujos vykdomosios direktorės Marissos Ann Mayer plano dėl prekės ženklo atnaujinimo dalis. Bendru sutarimu buvo nuspręsta palikti tik tą pačią spalvą ir šauktuką pabaigoje.
„Yahoo!“ – ne vienintelė technologijų kompanija, nusprendusi šiemet atnaujinti savo ženklą. Naujus logotipus jau spėjo pristatyti „Motorola“, „eBay“ ir „Microsoft“. Visai neseniai naują ženklą ėmė naudoti ir vaizdo klipų svetainė „YouTube“.
Šaltinis:
penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.