„Huawei“ ambasadoriumi tapo futbolininkas Lionelis Messis

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių.

„Iššūkiai yra jėga, išbandanti mūsų norą pasiekti tai, ko trokštame, todėl nuolat turime vertinti augimą, mokymąsi, patirtį ir kovas kaip mūsų istorijos dalį, kurios atvedė mus ten, kur esame dabar. Suprantantys, kad siekti reikia ne sėkmės, bet iššūkių, tampa geriausiais. Ir mes, ir L. Messis vertiname nueitą kelią ir pasiekimus, o su kiekvienu iššūkiu iš naujo siekiame surasti kelia į sėkmę. Todėl tikime, kad mūsų bendradarbiavimas paskatins žmones būti atkaklius ir siekti savo tikslų, ypač Europoje, Azijoje ir Lotynų Amerikoje, kur siekiame dar labiau įsitvrtinti“, – sako Kevin Ho, „Huawei“ vartotojų verslo grupės telefonų produktų linijos prezidentas.

Siekdama būti geriausia, „Huawei“ vadovaujasi atsidavimu klientams. Toks požiūris atsispindi ir L. Messio gyvenime bei karjeroje. Futbolininkas ir jo šeima darė viską, net paliko savo gimtąją šalį, kad sportininkas galėtų įgyvendinti savo troškimą ir svajonę žaisti profesionalų futbolą.

„Norėdamas pasiekti savo svajonių, turi kovoti, pasiaukoti ir visiškai atsiduoti, kad taptum geriausiu. O kai pradedi galvoti, kad nebėra kur tobulėti, privalai dar sunkiau dirbti, kad pasiektum daugiau“, – sako Lionelis Messis.

„Huawei“ tiki, kad sportas praturtina žmonių gyvenimus, todėl jis, o ypač futbolas, bendrovei tapo toks svarbus. Pastaraisiais metais kompanija investavo į tokias futbolo komandas kaip „Arsenal“, „Atlético de Madrid“, „AC Milan“, „América“, „Santa Fe“ ir „Sporting Cristal“, kurios įkvepia žmones visame pasaulyje, ir į žaidėjus, kurių vertybės sutampa su „Huawei“ vertybėmis – Robertą Lewandowskį, Alexį Sánchezą ir Lionelį Messį.

„Huawei“ užima trečią vietą pasaulyje pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių. „Mate“, „P“ ir „G“ serijos flagmanai yra vieni populiariausių aukštos klasės išmaniųjų tarp naudotojų visame pasaulyje. Naujausias flagmanas „Mate 8“ skirtas išmaniems verslo profesionalams, ieškantiems naujo stiliaus. Nuo oficialaus telefono pristatymo 2015 m. lapkričio 26 d. bendrovė jau pardavė apie 3 mln. šio telefono vienetų visame pasaulyje. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »