Kompiuterinis žaidimas gydo akis?

Publikuota: 2015 m. gegužės 14 d. ketvirtadienis

Neretai kyla daugybė diskusijų dėl kompiuterinių žaidimų žalos akims ir psichinei vaiko sveikatai. Tačiau, pasirodo, kompiuterinis žaidimas gali netgi išgydyti tam tikrus regos sutrikimus.

Bendrovė „Ubisoft“ kartu su „Amblyotech“ sukūrė žaidimą „Dig Rush“, skirtą gydyti sergančiuosius ambliopija. Ambliopija – tai prastas matymas viena akimi, kai viena akis yra „tingi“ ir negali sinchroniškai veikti kartu su kita.

Kuriant žaidimą buvo atsižvelgiama į Maklingo universiteto oftalmologų išvadas. Žaidžiant žaidimą, akys veikiamos raudonos ir žydros spalvos kontrastais. „Dig Rush“ sukurtas 3D technologijos pagrindu, todėl norint žaisti reikia 3D akinių.

Žaidimą pacientui skiriantis gydytojas gali nustatyti skirtingą poveikio lygį kiekvienai akiai, taip susinchronizuodamas abiejų akių veiklą. Skirtinga apkrova leidžia treniruoti „tingiąją“ akį, paspartinti jos reakciją į impulsus.

Iki šiol šis regos sutrikimas buvo gydomas ne itin maloniais būdais, pvz., keletui valandų užrišant sveikąją akį, kad „tingioji“ akis būtų stimuliuojama veikti aktyviau. Su viena užrišta akimi vaikas jaučiasi nepilnavertis, be to, jam sudėtinga mokytis pažinti pasaulį, įvertinti atstumą ir pan. Taigi tikimasi, kad kompiuterinis žaidimas gydymo procesą ir pagreitins, ir padarys daug malonesnį.

Šaltinis: popmech.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »