Niujorke atsirado „Twitter“ valdoma reklama

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 2 d. antradienis

Kompanija „Kraft Foods“ Niujorko Soho rajone sumontavo interaktyvų stendą, kurio vaizdas keičiasi priklausomai nuo „Twitter“ naudotojų pasisakymų.

Stendas su „Jell-O“ pudingų reklama seka amerikiečių „Twitter‘yje“ paliekamas šypsenėles. Priklausomai nuo to, linksmų ar liūdnų šypsenėlių yra daugiau, žmogus stende šypsosi arba vaizduoja nusiminusį. Stendas nuskaito pranešimus iš „Twitter“ kas septynias sekundes. Beje, „Twitter“ naudotojai gal rašyti bet kokiomis temomis – nuo savo įspūdžių apie futbolo varžybas iki JAV politikos.

Jei liūdnų šypsenėlių skaičius perkopia 50 proc., „Kraft Foods“ siunčia nemokamą pudingą tiems, kas per paskutines sekundes parašė liūdną pranešimą. Kartu parašomas ir padrąsinantis pranešimas „Twitter“ tinkle.

Stendas sukurtas drauge su agentūra „Crispin Porter + Bogusky“. Stebėti amerikiečių nuotaikas galima realiuoju laiku portale, kuriame aprašyta akcija.

Tai ne pirmas kartas, kai reklaminėje kampanijoje „Kraft Foods“ į pagalbą pasitelkia socialinius tinklus. 2011 metų vasarį kompanija vykdė akciją „Facebook“ socialiniame tinkle ir reklamavo „Oreo“ sausainius. Tuomet „Kraft Foods“ pareiškė ketinanti per dieną surinkti 50 tūkst. „like“ įvertinimų ir patekti į Gineso rekordų knygą. Ir jai pavyko pagerinti rekordą – surinkta 114,619 „like“.

Šaltinis: adweek.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »