KTU studentai laimėjo 20 tūkstančių eurų dotaciją savo verslui plėtoti

Publikuota: 2012 m. gruodžio 8 d. šeštadienis

KTU jaunojo verslo skyriaus „StartupSpace“ globojama studentų komanda „SneakyBox“ tapo pirmąja Baltijos šalyse komanda, patekusia į „Microsoft“ ir „Nokia“ įkurtą verslo skatinimo stovyklą „AppCampus“ bei gavusia 20 tūkstančių eurų dotaciją savo kuriamam verslui plėtoti.

Liudo Ubarevičiaus, Ievos Auželytės, Gyčio Valatkos, Justo Šalkevičiaus, Vaido Okunio ir Roberto Liekio komandos jau metus kuriamas „Windows Phone“ mobiliesiems telefonams skirtas „NeverFuture“ žaidimas buvo atrinktas iš daugiau nei 1200 paraiškas pateikusių projektų. Šis žaidimas tapo vieninteliu Baltijos šalyse, patekusiu tarp keturiolikos geriausiųjų. Jį sukūrusi komanda laimėjo keturių savaičių mokymus Helsinkyje, Suomijoje.

Pasak komandos vadovo Liudo Ubarevičiaus, „NeverFuture“ žaidimas žaidėjus paverčia aktualias problemas sprendžiančiais herojais: „Tai veiksmo nuotykių žaidimas, kuriame žaidėjas saugo pasaulį nuo ekologijos katastrofų ir pabaisų.“

Plėtoti žaidimą „SneakyBox“ padeda ne tik pritrauktos lėšos, bet ir galimybė dirbti svetur.

„AppCampus“ siūlo ne tik pinigines dotacijas, bet ir dizaino, prekės ženklo kūrimo ir rinkodaros žinių, taip pat mokymus, kaip potencialiems investuotojams pristatyti naują verslą“, – apie „AppCampus“ pasakojo L. Ubarevičius.

Patekti į aukščiausio lygio inkubatorių Skandinavijoje „SneakyBox“ komandai padėjo KTU „StartupSpace“.

„StartupSpace“ yra ne tik unikali erdvė dalintis idėjomis ir gauti vertingų patarimų iš patyrusių žmonių. Ji taip pat padėjo patekti į „AppCampus“ programą ir pritraukti lėšų verslui plėtoti,“ – sakė KTU Informatikos fakulteto absolventas.

„KTU „StartupSpace“ yra vienintelis „AppCampus“ partneris Lietuvoje. Mums džiugu, jog galime padėti atrasti Lietuvoje augančius ir dirbančius talentus“, – programos dalyviams antrino Justinas Katkus, KTU „StartupSpace“ vadovas.

Šiuo metu „SneakyBox“ kompanija aktyviai darbuojasi kurdama „NeverFuture“ žaidimą ir ragina visus norinčius prisijungti prie žaidimo testavimo. Galutinė žaidimo versija pasirodys kitų metų pradžioje.

„SneakyBox“ šiemet taip pat iškovojo vietą geriausių pasaulio žaidimų kūrėjų dešimtuke „Microsoft Imagine Cup 2012“ konkurso finale Sidnėjuje, Australijoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »