LMT ekspertai įvertino LEU su MRU vykdomą filologijos mokslo krypties doktorantūrą

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 22 d. antradienis

Lietuvos mokslo tarybos (LMT) ekspertai įvertino Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) su Mykolo Romerio universitetu (MRU) vykdomą filologijos mokslo krypties doktorantūrą. Iš trijų galimų doktorantūros vertinimo išvadų LEU su MRU vykdoma filologijos mokslo krypties doktorantūra susilaukė palankiausios galutinės išvados – rekomenduota doktorantūrą tęsti.

2015 m. kovo mėnesį LEU su MRU pateikė LMT savianalizės suvestinę už 2011–2014 metus. Ekspertai nustatė, kad doktorantūros procese nuosekliai laikomasi reglamento, doktorantūros komiteto funkcijos, išdėstytos reglamente, vykdomos. Pasidžiaugta, kad formuojant doktorantūros komiteto sudėtį siekiama kokybės. Reglamentas apibrėžia doktoranto vadovo funkcijas, kurios, pastebėta, nėra formalios, nes vadovas yra ne tik darbo proceso stebėtojas, bet ir dalyvis. Svarbiausiame doktorantūros dokumente nurodytos ir Gynimo tarybos funkcijos bei doktorantūros lėšų panaudojimas, kurį ekspertai pripažino tikslingu.

Gerai įvertintas ir doktorantūros studijų vykdymas. Doktorantai vykdo doktorantų planus pagal planuose numatytus kriterijus, laikomasi tematikų atitikties doktorantūros krypčiai. Doktorantai įtraukiami į praktinę pedagoginę ir metodinę bei mokslinę veiklą.

Puikiai įvertinta disertacijų gynimo ir apeliacijų tvarka. Aptardami doktorantūros efektyvumą, ekspertai pastebėjo doktorantų gausiai rašomas publikacijas.

LMT ekspertų įvertinimas paskatins dar labiau gerinti doktorantūros kokybę, nuolat atnaujinti doktorantūros studijų planą, didinti doktorantūros tarptautiškumą ir doktorantų mobilumą.

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »