Nacionalinė moksleivių akademija – tarp laureatų tarptautiniame konkurse „Discover e-volunteering“

Publikuota: 2011 m. gruodžio 6 d. antradienis

Varšuvoje (Lenkija) vykusiuose tarptautinio konkurso „Discover e-volunteering“ apdovanojimuose Nacionalinė moksleivių akademija buvo įvertinta už inovatyvumą bei sėkmingą interneto naudojimą gabių vaikų ugdyme. Jai įteiktas „Orange Foundation“ fondo skirtas 2000 eurų prizas, kuris bus naudojamas nuotolinio ugdymo programos tolimesniam įgyvendinimui.

2011 metai yra skelbiami Europos savanorystės metais. Ta proga pirmą kartą Europoje buvo organizuojamas konkursas „Discover e-volunteering“, kurio tikslas – pagerbti iniciatyvas ir tuo pačiu skatinti įdomių projektų, kurie susiję su savanoryste nuotoliniu būdu, plėtrą.

Iš tiesų, konkurso organizatoriai „The Good Network Foundation“ įrodė, kad internetas ir informacinės technologijos Europoje gali būti priemone, kurią galima panaudoti savanorystei, kuriant gražius, įdomius bei prasmingus projektus.

Iš viso šiame konkurse buvo pateikta apie 90 savanorystės projektų, kuriuose naudojamas internetas, iš 18 Europos šalių. Iš gautų paraiškų konkurso komisija atrinko 12 geriausių nominantų, tarp kurių buvo ir Nacionalinės moksleivių akademijos projektas – nuotolinio ugdymo programa, skirta gabiems, talentingiems bei didelį potencialą mokytis turintiems vaikams, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos ar socialinės padėties. Už 12 išrinktų nominantų „Discover e-volunteering“ interneto puslapyje balsavo internautai.

Pasak Nacionalinės moksleivių akademijos direktorės Eglės Daunienės, dalyvaudama šiame konkurse, Akademija atrado naują žodį – „elektroninė savanorystė“. E-savanoriška veikla iš dalies arba visiškai vystoma per interneto prieigą namie, darbe ar kitur. Ir nors veikla vyksta virtualiame pasaulyje, ji neša naudą realiame gyvenime.

„Savanorystė virtualiu būdu iš tiesų atspindi šio laikmečio dvasią, taip veikiant galima padaryti labai daug gerų darbų. E-savanorystės dėka NMA sėkmingai veikia jau aštuntus metus. Smagu, kad ir pati paraiška konkursui buvo paruošta e-savanorystės būdu. Du NMA e-savanoriai, Akademijos absolventas Andrius Aučinas bei ankstesnė NMA direktorė Lina Danienė, paraiškos turinį aptarė elektroniniais laiškais ir paruošė ją nė karto nesusitikę gyvai“, - dalyvavimo konkurse priešistore dalinosi Eglė Daunienė.

Pasak Akademijos direktorės, elektroninė savanorystė turi labai daug bendro su savanoryste realiame pasaulyje. Čia taip pat reikia motyvacijos, noro užsiimti savanoriška veikla. Skirtumas tas, kad čia peržengiamos laiko ir erdvės ribos bei atveriamos naujos bendradarbiavimo formos ir sritys.

„NMA nuotoliniu būdu savanoriauja didelis būrys žmonių, tikinčių idėja bei norinčių duoti kažką kitam. Esame labai dėkingi visiems NMA Alumni nariams, studentams, dėstytojams, kurie, būdami net ir užsienyje, įsitraukia į Akademijos veiklą ir su naujai įstojusiais akademikais dalinasi savo patirtimi bei žiniomis“, - džiaugėsi NMA direktorė Eglė Daunienė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »