SMK inicijuoja projektą, skirtą gebėjimų stiprinimui ir gerosios patirties perėmimui

Publikuota: 2015 m. spalio 2 d. penktadienis

Socialinių mokslų kolegija, reaguodama į Lietuvoje vykstančius pokyčius socialinės rūpybos, sveikatos apsaugos sferoje, žinodama iššūkius, su kuriais tenka susidurti šios sferos darbuotojams (besikeičiantys teisės aktai, didėjantys reikalavimai teikiamų paslaugų kokybės monitoringui, augantis socialinės rizikos asmenų skaičius, didėjantys darbo krūviai), inicijuoja projektą, skirtą gebėjimų stiprinimui ir gerosios patirties perėmimui. Pagrindinė tikslinė projekto grupė – projekto partnerių atstovai iš Telšių, Plungės, Vilkaviškio, Marijampolės, Šilutės, Kalvarijos savivaldybių ir joms pavaldžių įstaigų tarnautojai, savivaldos institucijų darbuotojai, sveikatos apsaugos (stacionarios ir nestacionarios) ir socialinės rūpybos srityje dirbantys asmenys.

Numatytos veiklos yra skirtos tikslinės grupės darbuotojų gebėjimų stiprinimui perimant pažangias Norvegijos Karalystės žinias ir gerąją patirtį socialinės rūpybos, sveikatos gerinimo, administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų gerinimo srityse bendradarbiavimo tarp vietos, regionų partnerių Lietuvoje bei Norvegijoje stiprinimui. Rengiant paraišką atliktas projekto partnerių atstovaujamų institucijų poreikio tyrimas, siekiant identifikuoti šiame projekte pasirinktų tikslinių grupių mokymosi visą gyvenimą, gebėjimų stiprinimo poreikius. Remiantis gautais duomenimis numatoma vykdyti mokymus 7 temomis. Taip pat išskirtos 3 itin aktualios mokymų sritys tikslinės grupės atstovams, kurioms numatoma parengti nuotolinio mokymo kursus, siekiant užtikrinti projekto rezultatų tęstinumą ir tvarumą bei atliepti tikslinės grupės narių poreikius.

Įgytos žinios ir patirtis prisidės prie ilgalaikių rezultatų ir poveikio šalies mastu – gerės socialinės globos ir rūpybos, sveikatos apsaugos įstaigų teikiamų paslaugų kokybė, taikomi inovatyvūs veiklos organizavimo modeliai tiesiogiai prisidės prie darnaus šalies ir regionų vystymosi, efektyvesnio socialinių bei ekonominių problemų sprendimo.

Projekto metu daug dėmesio skiriama asmeniniam tobulėjimui, savipagalbos mechanizmų kūrimui. Socialinėje sferoje dirbantys asmenys nuolat susiduria su įvairiais iššūkiais, kuriuos savarankiškai įveikti nėra taip paprasta. Pridėtinė projekto vertė ta, jog sudarius galimybes darbuotojų kvalifikacijos kėlimui bus prisidėta prie institucijų veiklos tobulinimo, efektyvesnio teikiamų paslaugų kokybės valdymo, daug dėmesio projektas skiria darbui palankios aplinkos kūrimui. Taip užtikrinamas socialinės rūpybos bei sveikatos priežiūros institucijų veiklos efektyvumas, geresnis teikiamų paslaugų prieinamumas visuomenei (ypač atskirties grupėms).

Pridėtinę projekto vertę sukurs naujos žinios, įgūdžiai ir kompetencijos įgytos mokymų bei stažuočių metu.

Sukurti online kursai taip pat sudarys sąlygas mokytis visiems pageidaujantiems bei atnaujinti savo žinias, keisti ir dalintis patirtimi ir idėjomis. Sukurti efektyvūs regioninio, tarpinstitucinio, tarptautinio bendradarbiavimo modeliai, perimti pažangūs gerosios patirties pavyzdžiai, parengti į darbuotoją orientuoti savipagalbos kursai prisidės prie regioninės politikos tikslų įgyvendinimo, sudarant palankias sąlygas regionams augti kokybine prasme, siekti geresnių darbo rezultatų, bendromis pastangomis efektyviai spręsti socialines ir ekonomines problemas.

Visi projekto metu sukurti rezultatai orientuoti į tęstinumo užtikrinimą, žmogiškųjų išteklių gebėjimų gerinimą, paslaugų prieinamumo regionuose didinimą.

 

Šaltinis: smk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »