Ūkio ministerija kviečia studentus dalyvauti magistro darbų konkurse

Publikuota: 2016 m. birželio 23 d. ketvirtadienis

Ūkio ministerija kviečia aukštųjų universitetinių mokyklų magistrantus ir jų mokslinius vadovus dalyvauti magistro darbų konkurse. Magistro darbų temos turi būti susijusios su šalies ekonomikos augimu ir konkurencingumo skatinimu. Paraiškas dalyvauti konkurse galima teikti iki š. m. rugpjūčio 19 d.

„Šiuo kasmet organizuojamu konkursu Ūkio ministerija siekia paskatinti gabius studentus pasidalinti savo atliktais tyrimais, įžvalgomis ir gautais rezultatais ekonomikos augimo ir konkurencingumo didinimo srityje“, – sako ūkio ministras Evaldas Gustas.  

Konkurse gali dalyvauti aukštųjų universitetinių mokyklų magistrantai kartu su moksliniais vadovais. Darbas turi būti pristatytas ir apgintas mokslo institucijoje per 12 mėnesių iki paraiškos skatinimo konkursui pateikimo. Paraiškas  konkursui gali pateikti tik darbų autoriai.

Ūkio ministerija yra paskelbusi rekomenduojamas darbų temas, į kurias siūloma atsižvelgti studentams rašant magistro darbus ir ateityje dalyvaujant Ūkio ministerijos magistro darbų konkurse.

Konkursui pateiktus darbus vertins specialiai sudaryta komisija iš valstybės, mokslo ir verslo institucijų atstovų. Ūkio ministerija apdovanos trijų geriausių darbų autorius ir jų darbo vadovus. Pirmos vietos laimėtojui skiriama 1 500 eurų, antros – 1 000 eurų ir trečios – 500 eurų. Laimėjusio darbo autoriui skiriama 75 proc., darbo vadovui – 25 proc. premijos sumos.

Norintieji dalyvauti konkurse turi pateikti magistro darbo egzempliorių ir užpildytą konkurso paraišką. Paraiškos forma, darbų temos ir detalesnė informacija apie dalyvavimą konkurse pateikiama Ūkio ministerijos tinklalapyje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »