VDU japonų ir lietuvių studentai surengs konferenciją

Publikuota: 2015 m. kovo 9 d. pirmadienis

Kovo 1113 d. Vytauto Didžiojo universitete lankysis delegacija iš Bunkyo Gakuin universiteto Japonijoje, kurios vizitą koordinuoja Azijos studijų centras ir VDU japonistikos klubas „Hashi“. Kovo 12 dieną jie dalyvaus visiems atviroje japonų ir lietuvių studentų jungtinėje konferencijoje, kuri vyks VDU mažojoje salėje (S. Daukanto g. 28).Į konferenciją būtina užsiregistruoti iš anksto.

Konferencijoje japonų studentai skaitys pranešimus septyniolika temų, vėliau jie bus suskirstyti į darbo grupes ir kartu su VDU studentais analizuos jiems pateiktus klausimus ar užduotis bei parengs baigiamuosius pristatymus.

Programos metu japonų studentai gyvens atrinktose šeimose, susipažins su VDU, taip pat aplankys istoriškai ir etnografiškai svarbias vietas Kauno mieste, bendraus su klubo „Hashi“ nariais. Kovo 13 dieną japonų delegacija dalyvaus pažintinėse edukacinėse ekskursijose Kauno mieste: su Azijos studijų centru ir „Hashi“ klubo atstovais jie aplankys Sugiharos namų muziejų, Pažaislio vienuolyno kompleksą ir Kauno senamiestį (Kauno pilį, Perkūno namus), pakils į Aleksoto apžvalgos aikštelę.

Vizito tikslai – tarptautiškumo skatinimas, kultūrinės įvairovės pažinimas ir globalių, socialinių bei kultūrinių problemų analizė, jaunų žmonių įtaka jas sprendžiant.

2014 m. kovo 7 d. VDU pasirašė bendradarbiavimo memorandumą su Bunkyo Gakuin universitetu Japonijoje, buvo aptartos bendrų projektų galimybės. Jau 2014 m. balandį studentai Japonijoje pradėjo studijuoti Baltijos šalių regiono kultūrą, rengė pranešimus kultūrinėmis ir socialinėmis temomis, o gruodžio pabaigoje buvo atrinkta septyniolikos studentų ir šešių dėstytojų delegacija į Lietuvą.

Šaltinis: vdu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »