VDU vyksta vasaros mokykla „Įvairovės valdymas“

Publikuota: 2012 m. liepos 19 d. ketvirtadienis

Liepos 10–23 dienomis Vytauto Didžiojo universiteto Politikos mokslų ir diplomatijos fakultete vyksta tarptautinė vasaros mokykla „Įvairovės valdymas“ (Managing Diversity). Joje dalyvauja dėstytojai ir studentai (magistrantai bei doktorantai) iš Bolonijos, Graco, Lublijanos, Budapešto ir Korvinus universitetų.

„Įvairovės valdymas“ – tai šešerius metus trunkančio vasaros mokyklų ciklo, kurį remia Europos Sąjungos komisija per programą „Erasmus IP“ (Intensive Programe), paskutinis renginys.

Universitetų penketukas, kuris laimėjo europinę paramą, paeiliui rengė panašaus pobūdžio vasaros akademijas: ciklas 2007 m. startavo Vytauto Didžiojo universitete, vėliau vyko Bolonijoje, Slovėnijos sostinėje, Koszege (Vengrijoje), Grace ir dabar vėl sugrįžo į Kauną.

„Šia vasaros mokykla savotiškai baigiasi vienas ciklas, tačiau pati problematika išlieka aktuali, o klausimai kaip suderinti skirtingus požiūrius, tapatybes ir vertybes – svarbūs ir reikalaujantys nuolatinių atsakymų. Todėl planuojama tęsti vasaros mokyklų šia tematiką organizavimą, pasirenkant kitokias teorines ir metodologines prieigas“,– sako VDU Politikos mokslų ir diplomatijos fakulteto prodekanas dr. Linas Venclauskas.

Susirinkę į Kauną magistrantai bei doktorantai iš aukščiau minėtų penkių aukštųjų mokyklų – studijuojantys politikos mokslus, teisę, sociologiją ir kitus socialinius mokslus – klausosi paskaitų apie žmogaus teises, emigrantų problemas, politinę ir ekonominę situaciją Europos Sąjungoje.

Kursuose taip pat pristatomos aktualios temos ir teorijos, susijusios su įvairovės reglamentavimu ir vadyba, vystoma nuovoka ir analitiniai įgūdžiai, dalyviai apmokomi pritaikant įvairovės vadybos bei konfliktų prevencijos, valdymo ir / arba sprendimo metodus. Dalyviai taip pat turi galimybę dalyvauti seminaruose ir praktiniuose užsiėmimuose. Šios pastangos bus įvertintos bendrais, penkių universitetų išduotais dalyvavimą ir sėkmingą vasaros mokyklos baigimą liudijančiais pažymėjimais.

„Europos Sąjungos piliečių įvairovė yra didelis turtas ir tuo pačiu iššūkis, ypač naujai kartai – būtina mokėti šią įvairovę analizuoti ir veikti jos sąlygomis“, – per atidarymą Vytauto Didžiojo universitete akcentavo vienas iš renginio iniciatorių, Bolonijos universiteto profesorius Stefano Bianchini.

Prof. S. Bianchini taip pat teigė, kad tai ne vienintelis didelis projektas, jungiantis Vytauto Didžiojo universitetą su Italijos mokslininkais: Bolonijos universitetas kartu su VDU realizuoja MIREES jungtinę magistrantūros programą, bendradarbiauja politikos mokslų doktorantūros studijų srityje ir kt.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

VDU bus įkurtas pirmasis Lietuvoje Kūrybinių ir kultūrinių inovacijų kompetencijos centras

Bendradarbiaujant su italų mokslininkais ir sekant Australijos, D. Britanijos ir kitų šalių pavyzdžiu, Lietuvoje bus steigiamas pirmasis Kūrybinių ir kultūrinių inovacijų kompetencijos centras – Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) laimėjo šio centro kūrimui skirtą Europos Komisi... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »