Lojalumo programa – kliento ištikimybei stiprinti

Vis daugiau prekybininkų siekia klientų pasitikėjimo diegdami lojalumo programas. Tinklaraštis „Selfstart“ paskelbė įvairių tyrimų duomenų, skirtų lojalumo programoms. skaityti »

„Starbucks“ ketina kurti nuosavą skaitmeninę valiutą

Kavinių tinklas „Starbucks“ ėmėsi kurti nuosavą lojalumo programą. Kompanija jau susitarė su muzikinio projekto „Spotify Ltd.“ kūrėjais, „the New York Times“ leidėjais ir taksi užsakymo bendrove „Lyft Inc.“. skaityti »

Nuolaidomis daugiausia naudojasi 30–40 metų amžiaus gyventojai

Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. skaityti »

JAV gyventojai pasiruošę mokėti už lojalumo kortelės naudojimą

Konsultavimo kompanija „Auriemma“ (JAV) pranešė, jog dauguma naudotojų pasiruošę kasmet mokėti už naudojimąsi įvairiomis kreditinės kortelės lojalumo taikomosiomis programomis. skaityti »