Banko klientų tapatybė telefonu bus nustatoma patogiau

Publikuota: 2013 m. vasario 13 d. trečiadienis

 

Į SEB banką trumpaisiais numeriais 1528 (iš užsienio + 370 5 268 2800) ir 19222 paskambinę gyventojai ir įmonių atstovai galės dar patogiau naudotis banko paslaugomis telefonu. Nuo kovo 6 dienos klientai, paskambinę telefonu ir norėdami užsisakyti tam tikras banko paslaugas ar pasikonsultuoti asmeninių finansų valdymo klausimais, savo tapatybę galės patvirtinti naudodamiesi elektroninės bankininkystės slaptažodžių generatoriumi arba slaptažodžių kortele. Norint užtikrinti kliento tapatybės nustatymo saugumą, telefoninė atpažinimo sistema bus suprogramuota taip, kad atpažinimo duomenis savo telefone klientai turės įvesti, o ne diktuoti žodžiu.

Skambinantys klientai turės įvesti elektroninės bankininkystės kodus: atpažinimo kodą ir slaptažodį. Jei asmuo naudojasi slaptažodžių kortele, jo bus prašoma įvesti konkretų slaptažodį, nurodytą kortelėje, jeigu generatoriumi – jo sugeneruotą skaitmenų kombinaciją. Teisingai įvedus duomenis, asmuo bus automatiškai sujungiamas su banko specialistu. Tokia galimybe galės naudotis ir skambinantieji mobiliuoju, ir fiksuotojo ryšio telefonu.

„Norime, kad mūsų banko paslaugomis naudotis būtų saugu ir paprasta. Tapatybės patvirtinimas slaptažodžių kortelės ar generatoriaus kodais jau įprastas klientams jungiantis prie elektroninės bankininkystės, todėl, tikime, bus patogus ir kreipiantis į banką telefonu“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

SEB banko klientai, nustačius jų tapatybę telefonu, galės atblokuoti savo elektroninės bankininkystės sistemą, užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, naują mokėjimo kortelę ar kitas paslaugas, taip pat pasikonsultuoti su banko specialistais asmeninių finansų klausimais. Piniginės operacijos telefonu nebus atliekamos – norėdami, pavyzdžiui, pervesti pinigus, banko klientai ir toliau turės tai padaryti prisijungę prie banko paslaugų internetu sistemos ar atvykę į artimiausią banko skyrių.

Bankas atkreipia dėmesį, kad tik pats klientas, skambindamas į SEB banką numeriais 1528, 19222 ar + 370 5 268 2800, gali atskleisti savo elektroninės bankininkystės kodus ir tai padaryti ne žodžiu, o įvesdamas juos telefono aparate. Kaip ir anksčiau, banko darbuotojai, patys telefonu skambindami klientui, niekuomet neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl sulaukus tokio prašymo telefonu būtina nedelsiant pranešti apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui ir policijai.

Atsižvelgiant į naujas banko paslaugų telefonu teikimo galimybes, nuo kovo 6 dienos atnaujinamas ir banko paslaugų telefonu sąlygų aprašas. Su juo susipažinti galima čia. Bendro pobūdžio klausimais apie banko paslaugas klientai telefonu ir toliau bus informuojami įprasta tvarka, t. y. nenustačius jų tapatybės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »