Banko klientų tapatybė telefonu bus nustatoma patogiau

Publikuota: 2013 m. vasario 13 d. trečiadienis

 

Į SEB banką trumpaisiais numeriais 1528 (iš užsienio + 370 5 268 2800) ir 19222 paskambinę gyventojai ir įmonių atstovai galės dar patogiau naudotis banko paslaugomis telefonu. Nuo kovo 6 dienos klientai, paskambinę telefonu ir norėdami užsisakyti tam tikras banko paslaugas ar pasikonsultuoti asmeninių finansų valdymo klausimais, savo tapatybę galės patvirtinti naudodamiesi elektroninės bankininkystės slaptažodžių generatoriumi arba slaptažodžių kortele. Norint užtikrinti kliento tapatybės nustatymo saugumą, telefoninė atpažinimo sistema bus suprogramuota taip, kad atpažinimo duomenis savo telefone klientai turės įvesti, o ne diktuoti žodžiu.

Skambinantys klientai turės įvesti elektroninės bankininkystės kodus: atpažinimo kodą ir slaptažodį. Jei asmuo naudojasi slaptažodžių kortele, jo bus prašoma įvesti konkretų slaptažodį, nurodytą kortelėje, jeigu generatoriumi – jo sugeneruotą skaitmenų kombinaciją. Teisingai įvedus duomenis, asmuo bus automatiškai sujungiamas su banko specialistu. Tokia galimybe galės naudotis ir skambinantieji mobiliuoju, ir fiksuotojo ryšio telefonu.

„Norime, kad mūsų banko paslaugomis naudotis būtų saugu ir paprasta. Tapatybės patvirtinimas slaptažodžių kortelės ar generatoriaus kodais jau įprastas klientams jungiantis prie elektroninės bankininkystės, todėl, tikime, bus patogus ir kreipiantis į banką telefonu“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

SEB banko klientai, nustačius jų tapatybę telefonu, galės atblokuoti savo elektroninės bankininkystės sistemą, užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, naują mokėjimo kortelę ar kitas paslaugas, taip pat pasikonsultuoti su banko specialistais asmeninių finansų klausimais. Piniginės operacijos telefonu nebus atliekamos – norėdami, pavyzdžiui, pervesti pinigus, banko klientai ir toliau turės tai padaryti prisijungę prie banko paslaugų internetu sistemos ar atvykę į artimiausią banko skyrių.

Bankas atkreipia dėmesį, kad tik pats klientas, skambindamas į SEB banką numeriais 1528, 19222 ar + 370 5 268 2800, gali atskleisti savo elektroninės bankininkystės kodus ir tai padaryti ne žodžiu, o įvesdamas juos telefono aparate. Kaip ir anksčiau, banko darbuotojai, patys telefonu skambindami klientui, niekuomet neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl sulaukus tokio prašymo telefonu būtina nedelsiant pranešti apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui ir policijai.

Atsižvelgiant į naujas banko paslaugų telefonu teikimo galimybes, nuo kovo 6 dienos atnaujinamas ir banko paslaugų telefonu sąlygų aprašas. Su juo susipažinti galima čia. Bendro pobūdžio klausimais apie banko paslaugas klientai telefonu ir toliau bus informuojami įprasta tvarka, t. y. nenustačius jų tapatybės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »