Banko klientų tapatybė telefonu bus nustatoma patogiau

Publikuota: 2013 m. vasario 13 d. trečiadienis

 

Į SEB banką trumpaisiais numeriais 1528 (iš užsienio + 370 5 268 2800) ir 19222 paskambinę gyventojai ir įmonių atstovai galės dar patogiau naudotis banko paslaugomis telefonu. Nuo kovo 6 dienos klientai, paskambinę telefonu ir norėdami užsisakyti tam tikras banko paslaugas ar pasikonsultuoti asmeninių finansų valdymo klausimais, savo tapatybę galės patvirtinti naudodamiesi elektroninės bankininkystės slaptažodžių generatoriumi arba slaptažodžių kortele. Norint užtikrinti kliento tapatybės nustatymo saugumą, telefoninė atpažinimo sistema bus suprogramuota taip, kad atpažinimo duomenis savo telefone klientai turės įvesti, o ne diktuoti žodžiu.

Skambinantys klientai turės įvesti elektroninės bankininkystės kodus: atpažinimo kodą ir slaptažodį. Jei asmuo naudojasi slaptažodžių kortele, jo bus prašoma įvesti konkretų slaptažodį, nurodytą kortelėje, jeigu generatoriumi – jo sugeneruotą skaitmenų kombinaciją. Teisingai įvedus duomenis, asmuo bus automatiškai sujungiamas su banko specialistu. Tokia galimybe galės naudotis ir skambinantieji mobiliuoju, ir fiksuotojo ryšio telefonu.

„Norime, kad mūsų banko paslaugomis naudotis būtų saugu ir paprasta. Tapatybės patvirtinimas slaptažodžių kortelės ar generatoriaus kodais jau įprastas klientams jungiantis prie elektroninės bankininkystės, todėl, tikime, bus patogus ir kreipiantis į banką telefonu“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

SEB banko klientai, nustačius jų tapatybę telefonu, galės atblokuoti savo elektroninės bankininkystės sistemą, užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, naują mokėjimo kortelę ar kitas paslaugas, taip pat pasikonsultuoti su banko specialistais asmeninių finansų klausimais. Piniginės operacijos telefonu nebus atliekamos – norėdami, pavyzdžiui, pervesti pinigus, banko klientai ir toliau turės tai padaryti prisijungę prie banko paslaugų internetu sistemos ar atvykę į artimiausią banko skyrių.

Bankas atkreipia dėmesį, kad tik pats klientas, skambindamas į SEB banką numeriais 1528, 19222 ar + 370 5 268 2800, gali atskleisti savo elektroninės bankininkystės kodus ir tai padaryti ne žodžiu, o įvesdamas juos telefono aparate. Kaip ir anksčiau, banko darbuotojai, patys telefonu skambindami klientui, niekuomet neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl sulaukus tokio prašymo telefonu būtina nedelsiant pranešti apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui ir policijai.

Atsižvelgiant į naujas banko paslaugų telefonu teikimo galimybes, nuo kovo 6 dienos atnaujinamas ir banko paslaugų telefonu sąlygų aprašas. Su juo susipažinti galima čia. Bendro pobūdžio klausimais apie banko paslaugas klientai telefonu ir toliau bus informuojami įprasta tvarka, t. y. nenustačius jų tapatybės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo terminalai stovi ir cerkvėse

Italijos cerkvėse stovi mokėjimo terminalai, kuriuose susimokėjus kreditine kortele, galima nusipirkti žvakutę. skaityti »

Gerk ir susimokėk už kelionę buteliu

Kelias dienas Londone už važiavimą metro buvo galima susimokėti... buteliu. skaityti »

Biometrijos technologijos daugiausiai naudojamos Azijoje

HSBC ataskaita „Trust in Technology“ parodė, kad Azija ir Artimieji Rytai lenkia Vakarų Europą biometrinės identifikacijos būdų naudojimu. skaityti »

Prekes bus galima įsigyti per virtualiosios realybės akinius

Mokėjimo procesų bendrovė „WorldPay“ sukūrė sistemą, kuria naudojantis per virtualiosios realybės įrenginį bus galima atlikti finansines operacijas. skaityti »

Rusijoje bankomatai klientus pažins iš veido

Stambiausi Rusijos bankai planuoja įdiegti į savo bankomatus sistemą, kuri pažins klientus iš veido. skaityti »

Lietuvoje populiarėja tarpusavio skolinimosi platformos

2017 m. pirmąjį ketvirtį toliau mažėjo gyventojams suteiktų naujų vartojimo kreditų skaičius, tačiau šiuos kreditus irgi teikiančios tarpusavio skolinimo platformos skolinimo apimtį sparčiai didino. skaityti »

Biometrinių atsiskaitymų patrigubės

„Juniper Research“ tyrimo duomenimis, mobiliųjų atsiskaitymų, kuriems atlikti naudojami biometriniai duomenys, šiemet išaugs iki 2 mlrd. dolerių. skaityti »

Šveicarijoje bus naudojama bendra bankomatų operacinė sistema

Šveicarijos bankai diegia standartizuotą operacinę sistemą, skirtą visiems šalies bankomatams. skaityti »

Išgėrei per daug – negalėsi pasinaudoti mokėjimo kortelėmis

Sukurta mobilioji programėlė „DrnkPay“, padėsianti kovoti su priklausomybe nuo alkoholio. skaityti »

Virtualiosios valiutos „Ethereum“ vertė staigiai išaugo

„Ethereum“ kaina per parą išaugo 25 proc. Dar metų pradžioje ši virtualioji valiuta kainavo vos 8 dolerius. „Ethereum“ išpopuliarino gamintojai ir verslo klientai. skaityti »