Didžiojoje Britanijoje populiarėja atsiskaitymas nurodant mobiliojo telefono numerį

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Didžiosios Britanijos bankas HSBC pirmą kartą verslo klientams pradėjo teikti atsiskaitymo paslaugas naudojant mobiliojo telefono numerį. Šio banko paslaugomis besinaudojančios įmonės gali gauti atsiskaitymus iš savo klientų, panaudodamos tik mobiliojo telefono numerį be jokių papildomų mokėjimo rekvizitų. Paslaugos prieinamos interneto bankininkyste besinaudojantiems klientams.

Britanijos mokėjimo sistemų taryba kuria bendrą bankams ir finansinėms organizacijoms mokėjimo sistemą „Paym“, kuri naudotų mobiliųjų telefonų numerius. Toks pinigų pervedimas kiek anksčiau jau buvo įgyvendintas aptarnaujant privačius asmenis, o dabar jį gali išbandyti ir įmonės.

HSBC verslo klientams užregistravo apie 600 tūkstančių naudotojų. Bankas siūlo jiems užregistruoti internete iki 50 įvairių mobiliųjų telefonų numerių. Klientas, nurodęs vieną iš užregistruotų telefono numerių, galės pervesti atitinkamai įmonei (ar asmeniui) pinigus, nesvarbu kokiame banke yra tos įmonės (ar asmens) sąskaita. Svarbu, kad tas bankas būtų „Paym“ sistemos narys.

Prie šios atsiskaitymo sistemos jau prisijungė 12 bankų. Dar 8 planuoja prisijungti iki šių metų pabaigos. Nuo šių metų balandžio mėnesio, kai sistema buvo oficialiai parengta, į ją savo mobiliuosius telefonus užregistravo 1,6 mln. Didžiosios Britanijos gyventojų.

HSBC tikisi, kad šia paslauga susidomės įmonės, turinčios didelį prekybos tinklą ir siekiančios sukurti greitą pinigų srautą. Toks atsiskaitymo būdas turėtų būti patogus ir individualią veiklą vykdantiems verslininkams, laisvai samdomiems darbuotojams, kurie nori išvengti atsiskaitymo grynaisiais pinigais.

Šaltinis: FutureBanking.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Indijos bankas įdiegė klientų identifikavimo pagal akies tinklainę sistemą

Indijos bankas DCB įdiegė „Aadhaar“ biometrijos sistemą, kuri skenuoja klientų akies tinklainę. skaityti »

Londono naktiniame bare galima susimokėti pirštu

Didžiojoje Britanijoje buvo atliktas pirmas atsiskaitymas nuskenavus piršto atspaudą. skaityti »

Skelbiami SEB banko grupės Lietuvoje 2016 metų veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per 2016 metus AB SEB bankas uždirbo 94,5 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 93,1 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų per „PayPal“ padaugėjo 55 proc.

2016 metų ketvirtajame ketvirtyje trečdalis per mokėjimo sistemą „PayPal“ atliktų atsiskaitymų buvo įgyvendinta per mobiliuosius įrenginius. skaityti »

Singapūre už transporto paslaugas bus galima atsiskaityti išmaniosiomis apyrankėmis

Singapūro mokėjimo technologijų ir telekomunikacijų bendrovė „EZ-Link“ pristatė savo elektroninės piniginės CEPAS integraciją į išmaniąsias sportines apyrankes „Garmin“ ir „Watchdata Technologies“. skaityti »

Rinkos dalyviams sudarytos sąlygos pasiruošti naujam būsto paskolų rinkos reguliavimui

Atnaujinęs Atsakingojo skolinimo nuostatus, Lietuvos bankas baigė priimti jo reguliavimo sričiai priskiriamus antrinius teisės aktus, reikalingus nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliosiančio Su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymo nuostatoms įgyvendinti. skaityti »

Austrijos bankai prieinami iš namų

Austrijos bankai „Erste Bank“ ir „Sparkasse“ sudarys galimybę savo klientams atsidaryti banko sąskaitą iš namų per vaizdo pokalbių programą. skaityti »

Kinijoje grynųjų pinigų galima gauti nusišypsojus bankomatui

Kinijos banko „China Merchants Bank“ klientai galės išsiimti iš bankomatų pinigus, naudodamiesi veidų atpažinimo technologija. skaityti »

Venesuela išleido vertikalius banknotus

Venesuela pradėjo leisti vertikalaus vaizdo banknotus. Iki šiol pats stambiausias šalies banknotas buvo 100 bolivarų. skaityti »

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ“ pradeda naudoti debesų technologiją

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ Financial Group“ susitarė su „Amazon.com“ dėl debesų technologijos platformos naudojimo plėtojant banko IT sistemą skaityti »