Paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujantys bankai

Publikuota: 2012 m. sausio 18 d. trečiadienis

Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Danske” bankas, antrą vietą užima – „DNB”, trečiąją – „Nordea”. Bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 86 proc. Toks bendrasis rezultatas atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Tai rodo šią savaitę paskelbti Lietuvos bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai, kurį kiekvienais metais atlieka bendrovė „Spect-dive”.

Lyginant su 2010 m., bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis išlieka panašus ir patenka į vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Lyderių pozicijose apsikeitė „DNB“ ir „Danske” bankas. „Nordea“ antrus metus iš eilės išliko trečioje vietoje.

„Matome tendenciją, kad klientų aptarnavimo vidurkis bankų sektoriuje išlieka panašus kelerius metus iš eilės. Taip pat kelerius metus iš eilės „Danske” bankas, „DNB” ir „Nordea” varžosi dėl geriausiai klientus aptarnaujančio banko vardo. Kokybiškas aptarnavimas reikalauja didelio įdirbio ir yra vertas pripažinimo”, - sako Neringa Kazlauskienė, „Spect-dive” direktorė.

Šaltinis: pranešimus spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ SEB banką pripažino geriausiu Lietuvoje (118)

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ kasmetiniuose geriausio banko rinkimuose pripažino SEB banką geriausiu banku Lietuvoje. skaityti »

Bus galima įsigyti niekada apyvartoje nebuvusių 1000 litų ir kitų nominalų banknotų (1)

Lietuvos bankas suteikia galimybę įsigyti niekada į apyvartą neišleistų litų banknotų. skaityti »

Lietuvos gyventojai pamėgę grynuosius, tačiau turėdami galimybę rinktųsi alternatyvą (1)

Nors gryniesiems, palyginti su kitais mokėjimo būdais, pirmenybę teikia mažiau nei pusė Lietuvos gyventojų, net 3 atvejais iš 4 apsipirkimo vietose moka grynaisiais pinigais. skaityti »

Lietuvos bankas sudarė galimybę atlikti žaibiškus mokėjimus (1)

Išplėtusi galimybes ir pakeitusi pavadinimą, Lietuvos banko mokėjimo sistema CENTROlink pradeda naują etapą Lietuvos mokėjimo paslaugų istorijoje. skaityti »

Lietuvos bankas tobulina investavimo politiką (1)

Siekdamas maksimaliai išskaidyti finansinio turto investavimo riziką, Lietuvos bankas atnaujino strateginį investicijų paskirstymą ir nutarė sudaryti rezervų portfelį iš itin saugių investicijų JAV doleriais. skaityti »

Europos priežiūros institucija perspėjima dėl virtualiųjų valiutų žetonų platinimo (1)

Europos vertybinių popierių ir rinkų institucija viešai įspėjo apie rizikas, susijusias su virtualiųjų valiutų žetonų platinimu. skaityti »

Kolekcinė sidabro moneta įamžins Pranciškaus Skorinos palikimą (1)

Lapkričio 8 dieną (trečiadienį) Lietuvos bankas išleis 20 eurų kolekcinę sidabro monetą, skirtą Pranciškaus Skorinos „Rusėniškosios Biblijos“ 500-mečiui. skaityti »

V. Vasiliauskas: naujos finansinės technologijos – papildoma paspirtis ūkio augimui ir naujos rizikos

Tarptautinio valiutos fondo metiniuose susitikimuose Vašingtone dalyvaujantis Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas pristatė savo metinę kalbą, pateiktą aštuonių Šiaurės ir Baltijos šalių vardu. skaityti »

Lietuvos bankas skelbia poziciją dėl virtualiųjų valiutų

Bankai, mokėjimo įstaigos ir kiti finansų rinkos dalyviai neturėtų teikti paslaugų, susijusių su virtualiosiomis valiutomis ar dalyvauti jas leidžiant – tokią poziciją patvirtino Lietuvos banko valdyba. skaityti »

Kas antras verslininkas nežino, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija

Kas antras Lietuvos smulkusis verslininkas neatsakytų į klausimą, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija, o trys ketvirtadaliai apie tai žinančių vadovų pripažįsta, kad jų įmonė tokiems pokyčiams nesiruošia. T skaityti »