AB „Citadele“ bankas plečia klientų aptarnavimo vietų tinklą

AB „Citadele“ bankas, plėtodamas mažmeninės bankininkystės padalinių tinklą, gegužės pradžioje atidarė naują klientų aptarnavimo skyrių Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje. skaityti »

Geriausiai klientus Baltijos šalyse aptarnauja „Danske Bank“

„Danske Bank“ pripažintas geriausiai 2012 metais klientus Baltijos šalyse aptarnavusiu banku. Taip pat antrus metus iš eilės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pelnė geriausią įvertinimą tarp visų šalies komercinių bankų už klientų aptarnavimo kokybę. skaityti »

Paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujantys bankai

Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Danske” bankas, antrą vietą užima – „DNB”, trečiąją – „Nordea”. skaityti »

HP antrus metus iš eilės įvertinta meistriškumo sertifikatu už klientų aptarnavimą

Technologinių paslaugų pramonės asociacija (angl. Technology Services Industry Association – TSIA) įvertino HP kompiuterių ir spausdintuvų techninio aptarnavimo bei paslaugų Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione kokybę ir suteikė Aptarnavimo meistriškumo (angl. Excellence in Service Operations) sertifikatą. skaityti »

Atsiimti sertifikatus galima jau ir Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje ir Druskininkuose

Nuo 2011 m. birželio 22 dienos Skaitmeninio sertifikavimo centras išplėtė Klientų aptarnavimo tinklą ir pasiūlė Klientams atsiimti sertifikatus Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje ir Druskinkuose. skaityti »