SEB banko Kontaktų centras atskambins klientams, nenorintiems telefonu laukti savo eilės

Publikuota: 2012 m. birželio 14 d. ketvirtadienis

SEB banko Kontaktų centras, šiemet pradėjęs aptarnauti klientus telefonu visą parą, toliau tobulina veiklą ir taupantiems laiką klientams pasiūlė automatinio atskambinimo paslaugą. Klientai, paskambinę į banką telefonu, tačiau nenorintys ar negalintys laukti ilgiau nei vieną minutę, jei visi vadybininkai tuo metu yra užsiėmę, gali užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą. Per 30 minučių nuo skambučio užsakymo klientui paskambins SEB banko Kontaktų centro darbuotojas.

„Įdiegę automatinio atskambinimo paslaugą, galime užtikrinti trumpesnį laukimo laiką net piko metu. Šią paslaugą iškart pamėgo mūsų klientai – birželio pradžioje ją pasiūlėme klientams ir pamatėme, kad darbo dieną ja pasinaudoja maždaug kas trečias asmuo, kuriam būtų tekę laukti ilgiau negu vieną minutę, kol banko vadybininkas būtų galėjęs atsiliepti į jo skambutį“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Automatinį atskambinimą užsisakyti gali ir privatūs klientai, skambinantys telefonu 1528, ir verslo klientai, skambinantys telefonu 19222.

Norint užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą, išgirdus pasiūlymą per 30 minučių sulaukti banko vadybininko skambučio, tereikia spustelėti nurodytą mygtuką ir padėti ragelį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »